به گزارش زیرنویس، محمد هادی علی احمدی با اشاره به کاشت ۱۱۰۰ نهال توسط نوجوانان شهر تهران گفت: فرارسیدن روز درختکاری و هفته منابع طبیعی فرصت مغتنمی است تا این سنت حسنه را که از نیاکان ما به یادگار مانده ، به فرزندان خود آموزش دهیم و به رسم میراث داری و امانت داری، در […]

به گزارش زیرنویس، محمد هادی علی احمدی با اشاره به کاشت ۱۱۰۰ نهال توسط نوجوانان شهر تهران گفت: فرارسیدن روز درختکاری و هفته منابع طبیعی فرصت مغتنمی است تا این سنت حسنه را که از نیاکان ما به یادگار مانده ، به فرزندان خود آموزش دهیم و به رسم میراث داری و امانت داری، در کاشتن نهال و گسترش زندگی بر این کره خاکی بکوشیم.

وی افزود: مراسم کاشت ۱۱۰۰ نهال با عنوان «جان زمین» روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در بوستان جنگلی سرخه حصار برگزار می شود و در قالب آن، هر نوجوان به نیابت از یک شهید ، درخت می کارد.

شهردارمنطقه۱۳ اظهارکرد: همزمان با آئین درختکاری و با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۳، ضمن برپایی استیج، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی متناسب با این مراسم و فرهنگ‌سازی درختکاری برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، وی خاطر نشان کرد: همچنین، کارشناسان مرکز تحقیقات و آموزش و پرورش گل و گیاه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳ نیز در این مراسم حضور دارند و آموزش های لازم را ارائه می کنند.

 

منبع خبر: رکنـا