به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سیدمحمد شروین اسبقیان که صبح امروز دوشنبه در مجمع فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی حضور پیدا کرده بود با ابراز رضایت از برگزاری این مجمع گفت: این سومین مجمع انتخابات فدراسیون ها بود که از زمان تصدی اینجانب برگزار شد و این اتفاق هم در راستای تاکیدی […]

- وزارت ورزش و جوانان دنبال تیمداری و باشگاه‌داری نیست / تلاش بر این است تکلیف استقلال و پرسپولیس مشخص شود

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سیدمحمد شروین اسبقیان که صبح امروز دوشنبه در مجمع فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی حضور پیدا کرده بود با ابراز رضایت از برگزاری این مجمع گفت: این سومین مجمع انتخابات فدراسیون ها بود که از زمان تصدی اینجانب برگزار شد و این اتفاق هم در راستای تاکیدی بود که آقای وزیر در حکم بنده داشتند.

وی در مورد اجازه لحظات پایانی به فاطمه ابوالقاسمی برای شرکت در انتخابات گفت: مشکل خاصی وجود نداشت. باید برخی نامه نگاری ها از قبل صورت می گرفت که انجام نشده بود و بنده با پیگیری که داشتم اجازه حضور ایشان را دادم. بحث تایید صلاحیت و مسایل دیگر نبود.

اسبقیان با بیان این که انتخابات ۷ فدراسیون تا پایان سال برگزار خواهد شد در مورد احتمال تغییر نامزدهای ریاست فدراسیون سوارکاری گفت: برای انتخابات این فدراسیون جلسه تجدید نظری برگزار شده بود و قرار بود تغییراتی صورت بگیرد. جلسه را مجددا برگزار کردیم و نقطه نظرات کارشناسی دوستان را شنیدیم. یکی دو نفر از نامزدها نقطه نظراتی داشتند که دریافت کردیم و طی یکی دو روز آینده نظر نهایی را اعلام خواهیم کرد.

معاون وزیر ورزش از برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک با نامزدهایی که قبلا ثبت نام کرده بودند خبر داد و در مورد تعیین تکلیف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: براساس تاکیدی که وزیر ورزش دارند وظیفه وزارت ورزش تیمداری نیست و باید به عنوان یک دستگاه ناظر کار را دنبال کند. ان شالله بزودی تکلیف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص خواهد شد تا دغدغه هواداران این دو تیم برطرف شود.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مورد دلیل تراکم انتخابات در پایان سال گفت: قبلا که من مسوولیتی در این زمینه نداشتم اما در بدو انتصاب من ۱۷ فدراسیون به صورت سرپرستی اداره می شدند و یکی از دغدغه های وزیر برگزاری انتخابات این فدراسیون ها بود که خدا را شکر در حال انجام است.

سیدمحمد شروین اسبقیان در پاسخ به این پرسش که آیا تا قبل از المپیک فدراسیون با سرپرستی نخواهیم داشت گفت: بستگی به دوره چهار ساله رییس فدراسیون و اگر زمان انتخابات برسد ما وظیفه داریم برگزار کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا