گل جود بلینگام به والنسیا ثبت نشد زیرا داور خسوس خیل مانسانو قبل از رسیدن توپ به سر او سوت زده بود. این اتفاق که سرفصل اخبار تمام اسپانیا را در روزهای اخیر به خود اختصاص داده نظر جرارد پیکه را نیز به خود جلب کرد و واکنش او را برانگیخت. بلینگام به خاطر اینکه […]

- واکنش جنجالی پیکه درباره مردود شدن گل ستاره رئال مادرید

گل جود بلینگام به والنسیا ثبت نشد زیرا داور خسوس خیل مانسانو قبل از رسیدن توپ به سر او سوت زده بود. این اتفاق که سرفصل اخبار تمام اسپانیا را در روزهای اخیر به خود اختصاص داده نظر جرارد پیکه را نیز به خود جلب کرد و واکنش او را برانگیخت.

بلینگام به خاطر اینکه به خیل مانسانو گفت: «این لعنتی گل بود» اخراج شد، اما رئال مادرید، هواداران و رسانه‌هایش به شدت خشمگین شدند و کارلو آنچلوتی این اتفاق را بی‌سابقه خواند. فصل گذشته اتفاق مشابهی رخ داد و گل رئال وایادولید لحظات کوتاهی پس از سوت پایان ثبت نشد، در حالی که پل بایسه در سال ۲۰۱۷ در سانتیاگو برنابئو با ضربه سر برای مالاگا گل زد و توپ در هوا بود که سوت داور به صدا درآمد و گل ثبت نشد. در آن دیدار هم خیل مانسانو داور بود.

به نقل از نشریه مارکا، جرارد پیکه با شریکش ایبای لیانوس در مورد این اتفاق به گفتگو نشست. «همه ما می‌دانیم که این داور در چه سطحی است. او من را در السادار اخراج کرد و من چیزی نگفتم، اما غیر از این او سابقه‌ای دارد که من درک نمی‌کنم، او یک داور بین‌المللی است و باید در سطح بالایی باشد.» پیکه به زمانی اشاره می‌کند که در آخرین بازی‌اش برای بارسلونا از روی نیمکت اخراج شد در حالی که خودش به اخراج روبرت لواندوفسکی اعتراض می‌کرد.

«این اولین بار نیست که او این کار را انجام می‌دهد. من می‌دانم که مادرید می‌تواند اعتراض کند. او باید خیلی زودتر سوت می‌زد، این سوت نادرست نبود، سوت دیرهنگام بود. دمیدن به سوت در زمانی که توپ در چنین موقعیتی است معنایی ندارد.»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی