تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل تیم نفت و گاز گچساران  به پیروزی پرگل رسید و به مرحله یک هشتم صعود کرد. در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی تیم پرسپولیس از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم دسته اولی نفت و گاز گچساران رفت که مسابقه با […]

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل تیم نفت و گاز گچساران  به پیروزی پرگل رسید و به مرحله یک هشتم صعود کرد.

پیروزی پُرگل پرسپولیس با درخشش تازه‌واردها

در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی تیم پرسپولیس از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم دسته اولی نفت و گاز گچساران رفت که مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. به این ترتیب قهرمان فصل گذشته در گام نخست صعودی آسان و بی دردسر داشت.

تیم پیروز قربانی نیز توان مقابله با پرسپولیس را نداشت هرچند ضد فوتبال بازی نکرد و به دنبال ارایه فوتبال بازی کردن بود و دست به دفاع مطلق نزد. 

داور: کیوان علی محمدی

کمک داوران: بهزاد پناهی-وحید سیفی

کارت زرد: حقیقت( پزشک پرسپولیس) مجید تاجیک، ساسان جعفر کیا، امیر محمد منصف( نفت وگاز گچساران) 

کارت قرمز:-

گل: مهدی ترابی( دقیقه ۳۸)، دانیال اسماعیلی فر( دقیقه ۴۶) عیسی آل کثیر( دقیقه ۵۵)  برای پرسپولیس

ترکیب تیم پرسپولیس:  علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی زادگان(از دقیقه ۸۷ مسعود ریگی) ، مهدی ترابی،( از دقیقه ۶۷ سعید صادقی)  دانیال اسماعیلی فر( از دقیقه ۶۷ وحدت حنانوف) ، وحید امیری( ازدقیقه ۷۷ امید عالیشاه)، محمد خدابنده لو، عبدالکریم حسن، اورانوف،  سینا اسدبیگی و عیسی آل کثیر( از دقیقه ۷۷ ابوالفضل بابایی) 

سرمربی: اوسمار ویرا

ترکیب تیم نفت و گاز گچساران:  وحید اصغرزاده، علی حدادی فر، امیرحسین صالحی( از دقیقه ۵۵ محمد حسین باباگلی ) ، محسن آقایی، امین رضایی قلعه( از دقیقه ۶۴ مهدی دلاورزاده) ، محمد مهدی عسگری(از دقیقه ۵۵ رضا خانی) ، جلیل پناهی، علی قربانخانی( از دقیقه ۷۱ علی نبی زاده) ، مهدی کربلایی، مجید تاجیک و ساسان جعفری کیا

سرمربی: پیروز قربانی

اتفاقات مهم نیمه اول:

دقیقه ۶: مهاجم تیم نفت از تله آفسایدگیری مدافعان پرسپولیس فرار کرد و ازداخل محوطه جریمه شوت زد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۱۲: یک و دوی وحید امیری و مهدی ترابی یک موقعیت گلزنی برای پرسپولیس خلق کرد که مدافعان نفت و گاز توپ را دفع کردند.

دقیقه ۲۷: ارسال زمینی اورونوف یک موقعیت گلزنی صدرصدی برای پرسپولیس ایجاد کرد اما عیسی آل کثیر نتوانست به  توپ در محوطه شش قدم ضربه بزند.

دقیقه ۳۰: اصغرزاده در محوطه جریمه عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس را با اعتماد به نفس بالا و ریسک زیاد! دریبل کرد.

دقیقه ۳۲: ضربه کاشته پرسپولیس را سینا اسدبیگی روی دروازه نفت ارسال کرد که عیسی آل کثیر با ضربه سر گلزنی کرد اما کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد. آل کثیر هم به کمک داور گفت گلش افساید نبوده!

دقیقه ۳۸: ارسال مهدی ترابی  مستقیم وارد دروازه نفت وگاز گچساران شد.

اتفاقات مهم  نیمه دوم:

دقیقه ۴۶: ارسال دانیال اسماعیلی فر مستقیما وارد دروازه شد و گل دوم سرخپوشان هم با سانتر به ثمر رسید.

دقیقه ۵۵:اورونوف پابه توپ وارد محوطه جریمه تیم نفت شد و ارسال او به اسماعیلی فر رسید و شوت این بازیکن بعد از برخورد به مدافعان مقابل پای عیسی آل کثیر افتاد و او هم با یک شوت دقیق گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۵: محمد حسین کنعانی زادگان دچار مصدومیتی جزیی شد.

دقیقه ۷۸: بابایی مهاجم پرسپولیس در محوطه جریمه نفت سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

برترین ها

+