رانندگان این پیامک را جدی بگیرند! +جزئیات
رانندگان این پیامک را جدی بگیرند! +جزئیات

مهر نوشت: سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به سوالی درباره ماجرای ارسال پیامک به برخی رانندگان در مورد ضرورت پرداخت جرایم رانندگی بالای یک میلیون تومان و احتمال توقیف خودرو در نوروز اظهارکرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، شهروندان می‌توانند هم به صورت الکترونیکی و […]

- رانندگان این پیامک را جدی بگیرند! +جزئیات

مهر نوشت: سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به سوالی درباره ماجرای ارسال پیامک به برخی رانندگان در مورد ضرورت پرداخت جرایم رانندگی بالای یک میلیون تومان و احتمال توقیف خودرو در نوروز اظهارکرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، شهروندان می‌توانند هم به صورت الکترونیکی و هم با مراجعه حضوری نسبت به پرداخت جرایم خود تا پایان سال اقدام کنند.

وی افزود: به منظور ارائه خدمات بهتر، در مرکز خدمات ترافیکی در بخش اجراییات و ستاد ترخیصی همکاران ما تا ساعت ۱۸ از شنبه تا روز چهارشنبه و روز پنج شنبه تا ساعت ۱۵ به صورت پیوسته در حال ارائه خدمات هستند.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شهروندان لطفاً زمان خود را مدیریت کنند و نیازی به ازدحام جمعیت نیست، چرا که نوبت دهی به صورت الکتریکی انجام می‌شود.

سرهنگ کشیر ادامه داد: شهروندانی که نسبت به جرایم خود اعتراض دارد می‌توانند با مراجعه به مراکز مربوطه، شکایت خود را انجام دهند.

منبع: اطلاعات انلاین