به گزارش زیرنویس، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان رئیس پلیس استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد فرار مالیاتی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت‌. وی عنوان کرد: مأموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی که در واحد صنفی خود به فعالیت اقتصادی مشغول […]

به گزارش زیرنویس، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان رئیس پلیس استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد فرار مالیاتی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت‌.

وی عنوان کرد: مأموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی که در واحد صنفی خود به فعالیت اقتصادی مشغول است برای فرار مالیاتی نسبت به افتتاح حساب برای فرزند خود اقدام و با حساب وی کارهای مالی را انجام می‌دهد.

حاجیان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی‌های به عمل آورده از حساب پسر این فرد دریافتند از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بالغ بر ۲۸۸ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال تراکنش مالی داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: پس از احضار متهم وی در بازجویی‌ها عنوان کرد در راستای فرار از پرداخت مالیات از دادن حساب مورد نظر به سازمان امور مالیاتی خودداری کرده است.

وی در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارسال به مراجع قضائی خبر داد.

منبع خبر: رکنـا