به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رضا درویش پس از پیروزی سه بر صفر پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران در یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور گفت: ابتدا به اهالی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض می‌کنم. همچنین به دوتن از عزیزان رسانه را تسلیت می گویم. مدیرعامل پرسپولیس درباره عملکرد این تیم […]

- بردیم اما از داوری گلایه دارم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رضا درویش پس از پیروزی سه بر صفر پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران در یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور گفت: ابتدا به اهالی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض می‌کنم. همچنین به دوتن از عزیزان رسانه را تسلیت می گویم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره عملکرد این تیم افزود: بازی خیلی خوبی بود. رفته رفته هرچه از زمان جذب بازیکن‌های جدید می‌گذرد بهتر می‌شوند.

او به انتقاد از عملکرد داوران پرداخت و گفت: امروز که بردیم می گویم باز هم داوری به نفع ما نبود و پنالتی نگرفت اگر بازی حساس و نتیجه نزدیکتری بود شاید ضرر می‌کردیم.

درویش در خصوص امتناع سازمان تامین اجتماعی از پذیرش ۵۱ درصد از سهام باشگاه پرپسولیس تصریح کرد: این مساله فراتر از باشگاه و هیأت مدیره است. حتی فراتر از وزارت ورزش است و دولت تصمیم گیری می‌کند بالطبع کسانی که تصمیم گیری می‌کنند باید پاسخگو باشند.

او ادامه داد: وزیر ورزش و معاونان او به همراه مدیر جدید شرکت تجهیز پیگیر این موضوع هستند. انسجام خوبی د ر حل مشکل مالکیت وجود دارد. آقای هاشمی وزیر ورزش اعلام کرد دغدغه‌ای ندارد. پرسپولیس تحت پوشش یک وزارتخانه خاص است و استقلال هم برای بخش دیگری است. مشکل از این لحاظ وجود ندارد.

درویش ادامه داد: فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشد. باشگاه نمی‌تواند باAFC ارتباط داشته باشد. چهارسال است مسدودی حساب باشگاه رقم خورده است. مدیران فدراسیون باید پیگیر باشند. این موضوع عزم جدی می‌خواهد.

ا در خصوص اینکه آیا نگران حذف پرپسولیس از آسزا نیستید یادآور شد: یقینا بحث مالکیت یقین دارم حل می‌شود. پنجشنبه گذشته آقای هاشمی روی این موضوع اصرار ویژه داشتند. پرسپولیس به وزارت کار رسید.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا