به گزارش زیرنویس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند. ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری بلوریجات خارجی در انباری در جنوب تهران تخلیه و دپو گردیده که […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری بلوریجات خارجی در انباری در جنوب تهران تخلیه و دپو گردیده که کالای خارجی را توسط خودروهای شوتی از شهرستان خرمشهر و آبادان  به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این مکان منتقل و سپس به بازار ارسال می نماید. 

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی که مشخص گردید محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده و مشاهده می نمایند مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع پارچ و لیوان خارجی در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص گردید اسناد گمرکی مربوط به سالهای گذشته می باشد و مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل: تعداد تعداد ۱۳۶۶۴ قلم بلوریجات ( پارچ و لیوان ) محصول کشور چین و فرانسه بوده که سوله انبار پلمب، پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاق کالا و ارز باعث اختلال در برنامه ریزی های اقتصادی و افزایش تورم در جامعه میگردد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع خبر: رکنـا