به گزارش زیرنویس، استون ارونوف بازیکنی است که مدیران استقلال تا آستانه عقد قرارداد با او پیش رفته بودند  و حتی پیش نویس قرارداد هم برای این بازیکن ارسال شده بود اما جواد نکونام زیر میز بازی زد و اعلام کرد نمی تواند همزمان از او و جلال الدین ماشاریپوف در ترکیب اصلی استفاده کند. […]

به گزارش زیرنویس، استون ارونوف بازیکنی است که مدیران استقلال تا آستانه عقد قرارداد با او پیش رفته بودند  و حتی پیش نویس قرارداد هم برای این بازیکن ارسال شده بود اما جواد نکونام زیر میز بازی زد و اعلام کرد نمی تواند همزمان از او و جلال الدین ماشاریپوف در ترکیب اصلی استفاده کند.

البته نکونام بعدا مدعی شد ارونوف را برای او جذب نکرده اند اما مدیران استقلال صدای ضبط شده ای از دستیار سرمربی دارند که اعلام کرده نمی تواند همزمان از دو بازیکن ازبکستانی در ترکیب اصلی استفاده کند.

ارونوف بعد از کنسل شدن حضورش در استقلال، با پرسپولیس قرارداد امضا کرد و بدون تردید ستاره تیمش در شب گذشته برابر نفت و گاز گچساران بود و بارها با نفوذهایش خط دفاع حریف را آزار داد.

بی تردید اگر ارونوف در دربی برگشت که قرار است ۲۳ اسفندماه برگزار شود درخشش داشته باشد، هواداران استقلال از عدم جذب این بازیکن حسرت خواهند خورد که دلیل اصلی آن به اختلاف بین علی خطیر و جواد نکونام برمی گردد.

 

 

 

منبع خبر: رکنـا