استفاده از کتونی، برای فعالیت های ورزشی و همچنین انجام فعالیت های روزمره، بسیار رایج و کاربردی می باشد. کفش های کتونی، کفش هایی بسیار راحت و مناسب برای استفاده تمام سنین از کودک تا جوان و پیر می باشد. نکته ای که به هنگام استفاده از کتونی باید در نظر بگیرید این است که […]

استفاده از کتونی، برای فعالیت های ورزشی و همچنین انجام فعالیت های روزمره، بسیار رایج و کاربردی می باشد. کفش های کتونی، کفش هایی بسیار راحت و مناسب برای استفاده تمام سنین از کودک تا جوان و پیر می باشد. نکته ای که به هنگام استفاده از کتونی باید در نظر بگیرید این است که حتما از کتونی های با کیفیت استفاده کنید که در اثر استفاده طولانی مدت به پا و کمر شما آسیب جدی وارد نشود. بهترین انتخاب برای کتونی، کتونی های اورجینال می باشد. اما کتونی های اورجینال با توجه به نوسانات بازار و مواد و متریال به کار رفته در آن ها بسیار گران قیمت بوده و خیلی از افراد توانایی خرید آن را ندارند. پیشنهاد ما برای شما خرید کتونی های کپی ویتنام با کیفیت ولی با قیمت مناسب تر از اورجینال، کتونی های کپی یا مستر کوالیتی می باشد.اگر قصد خرید کتونی مردانه یا زنانه را برای کاربری های مختلف از جمله استفاده روزمره، پیاده روی یا باشگاه را دارید، نوصیه میکنم حتما در این مقاله با ما همراه باشید تا بدانید کتونی مستر کوالیتی چیست؟ تفاوت کتونی های کپی مستر کوالیتی و کپی چیست؟ و همچنین بهترین کتونی برای شما چه شرایطی باید داشته باشد.

کتونی مسترکوالیتی چیست؟

کتونی های موجود در بازار دارای مدل ها و تنوع های متفاوت و بسیار زیادی می باشند. از طرفی قیمت کتونی های اورجینال مانند نایک، آدیداس، پوما و غیره، به دلیل کیفیت و متریال ساخت آن ها بسیار بالا بوده و افراد زیادی توانایی خرید آن را نخواهند داشت. توصیه ما برای داشتن یک کتونی با کیفیت بالا و نزدیک به اورجینال با قیمت مناسب تر، کتونی مستر کوالیتی یا های کپی کلاس A می باشد. هر محصولی در ۵ درجه کیفی تولید خواهد شد. درجه اول اورجینال، های کپی کلاس A و کلاس B و کلاس Cو Dخواهد  بود که کتونی های کپی کلاس A همان کتونی مستر کوالیتی می باشد. تفاوت کتونی مستر کوالیتی با اورجینال در این است که کیفیت متریال به کار رفته کمی پایین تر از متریال در اورجینال می باشد، اما همه جزئیات، مو به مو، مانند کتونی اورجینال می باشد و از لحاظ کیفیتی دارای کیفیت و طول عمر بالایی می باشند و فقط افراد ماهر و با تجربه می توانند تفاوت کتونی مستر کوالیتی با اورجینال را تشخیص دهند. شیوه و طرز ساخت کتونی مسترکوالیتی و اورجینال یکسان بوده و فقط از لحاظ کیفیت مواد کمی باهم فرق دارند.

کتونی های کپی نایکی

چرا خرید کتونی های کپی مستر کوالیتی؟

در پاسخ به این سوال که چرا خرید کتونی های کپی مستر کوالیتی؟ باید بگوییم که کتونی های مستر کوالیتی از لحاظ جزئیات تماما شبیه به نوع اورجینال میباشند و کیفیت بسیار بالایی نیز دارند، تنها تفاوت کتونی اورجینال و مسترکوالیتی در این است که کیفیت متریال و مواد کمی پایین تر از اورجینال می باشد و به همین دلیل قیمت آن ها نیز پایین تر از نوع اورجینال آن می باشد و اینگونه افراد بسیار زیادی توان خرید کتونی مستر کوالیتی را خواهند داشت. کتونی های مستر کوالیتی کیفیتی نزدیک به نوع اورجینال آن دارند و طول عمر و دوام بالایی نیز دارد و در اثر استفاده طولانی مدت به پاها و کمر افراد آسیب نخواهد زد. فروشگاه کتونی ال ای یک فروشگاه معتبر برای خرید انواع کتونی مسترکوالیتی و های کپی می باشد. در این سایت میتوانید کتونی های کپی ویتنام ارزان قیمت را از برندهای نیوبالانس، نایکی، آدیداس، جردن، کانورس و دیگر برندها تهیه کنید.

تفاوت کتونی های کپی مسترکوالیتی و کتونی فیک چیست؟

همانطور که در مطالب بالا گفته شد، کتونی های کپی مستر کوالیتی غیر از اختلاف بسیار کم در کیفیت متریال، از لحاظ ظاهری، کاملا شبیه به نوع اورجینال آن می باشد. تشخیص کتونی های کپی از اورجینال کمی سخت و دشوار است. اما کتونی فیک یا کپی از مستر کوالیتی، قابل تشخیص است. مهمترین مسئله که در تشخیص کتونی فیک با های کپی وجود دارد، فروشگاه کتونی است. اگر از یک فروشگاه معتبر خرید کنید، دیگر نگرانی از بابت فیک  بودن کتونی نخواهید داشت. فروشگاه کتونی ال ای یک فروشگاه معتبر دارای انواع کتونی مسترکوالیتی مردانه و زنانه می باشد که شما می توانید با خیال راحت از آن خرید کنید. دومین مسئله در فیک بودن یا های کپی بودن کتونی این است که کتونی های فیک، غالبا سنگین تر از کتونی های مسترکوالیتی و اورجینال می باشند. تفاوت بعدی بین کتونی فیک و های کپی، وجود رد چسب روی کفش های فیک و کپی می باشد. در صورتی که کفش های مستر کوالیتی این رد چسب ها را نخواهد داشت. تفاوت بعدی در شکل لوگوی برند می باشد. در برخی از کتونی های فیک، لوگوی برند با نوع های کپی و مسترکوالیتی آن کمی تفاوت خواهد داشت.

خرید کفش های کپی

کتونی های کپی را از کجا بخریم؟

برای خرید کتونی های کپی، باید به فروشگاه های معتبر فروش کتونی مراجعه کرده یا برای خرید اینترنتی از سایت هایی خرید کنید که دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشند. فروشگاه کتونی ال ای عرضه کننده تخصصی انواع کتونی زنانه و مردانه های کپی با برند های مختلف و کیفیت بسیار بالا  می باشد. شما می توانید برای خرید کفش نیو بالانس های کپی ، کتونی کانورس های کپی، انواع مدل کفش جردن های کپی، خرید کتونی های کپی نایکی و سایر برندها به سایت فروشگاهی کتونی ال ای و یا فروشگاه حضوری کتونی ال ای در گرگان مراجعه کنید و خریدی مطمئن و با کیفیت را تجربه کنید. خرید از کتونی ال ای دارای مزایایی از جمله تنوع زیاد در برند و مدل، ارائه جدیدترین و بروزترین کتونی ها، کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. 

جمع بندی

پا قلب دوم انسان ها می باشد. از این رو انتخاب یک کفش مناسب که به پا و کمر آسیب جدی وارد نکند، لازم و ضروری است. کتونی از جمله کفش های بسیار راحت و مناسب برای فعالیت های ورزشی و فعالیت های روزمره می باشد. بهتر است هنگام خرید کتونی، کتونی های بسیار با کیفیت و اورجینال تهیه کنید. از طرفی قیمت کتونی های اورجینال بسیار بالا بوده و خیلی از افراد توانایی خرید آن را ندارند. پیشنهاد ما به این افراد خرید کتونی های مستر کوالیتی یا های کپی کلاسAمی باشد. کتونی های مستر کوالیتی از لحاظ ظاهری مانند نوع اورجینال هستند و فقط از لحاظ کیفیت متریال در سطح پایین تری نسبت به کتونی های اورجینال هستند. هنگام خرید کتونی های مسترکوالیتی به صورت حضوری یا اینترنتی، حتما از سایت و فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید. فروشگاه کتونی ال ای یک فروشگاه معتبر در زمینه ارائه انواع کتونی های مسترکوالیتی می باشد.

 شما عزیزان می توانید برای خرید اینترنتی و حضوری کتونی های مسترکوالیتی از برندهای مختلف و مدل های متنوع و کیفیت بالا به فروشگاه کتونی ال ای مراجعه نمایید. سایت کتونی ال ای  (katoni-la.com) بهترین برندهای کتونی های کپی ویتنام را با قیمتی مناسب عرضه می کند. 

منبع: خبـر ورزشی