معرفی متهمان دادگاه منافقین/ فاطمه بنی‌جمالی؛ متهم ردیف شصت و دوم
معرفی متهمان دادگاه منافقین/ فاطمه بنی‌جمالی؛ متهم ردیف شصت و دوم

فاطمه بنی جمالی از اعضای هیئت اجرایی گروهک منافقین و یکی از ۱۲ نفر اول شورای رهبری تشکیلات است که پس از ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ از کشور متواری شده و در سال ۱۳۶۴ به همراه منافقین به عراق می‌رود. او در سال ۱۳۷۳، در کنار مریم رجوی، در فرانسه به سر برده و مدتی نیز […]

- معرفی متهمان دادگاه منافقین/ فاطمه بنی‌جمالی؛ متهم ردیف شصت و دوم

فاطمه بنی جمالی از اعضای هیئت اجرایی گروهک منافقین و یکی از ۱۲ نفر اول شورای رهبری تشکیلات است که پس از ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ از کشور متواری شده و در سال ۱۳۶۴ به همراه منافقین به عراق می‌رود.

او در سال ۱۳۷۳، در کنار مریم رجوی، در فرانسه به سر برده و مدتی نیز در انگلیس بوده است.

مسئولیت‍های او در تشکیلات عبارت است ازعضویت در هیأت اجرایی منافقین در سال ۱۳۶۶، مسئول ارکان قرارگاه در سال ۱۳۶۹، مسئول یکی از مقرها، مسئول آموزش نفاق، مسئول کمیته‌ی به اصطلاح غذایی، در دوران تحریم بین‌المللی عراق و نفت در برابر غذا، مسئولیت مالی تشکیلات در یک مقطع عضویت در شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت و عضویت در شورای رهبری گروهک در سال ۱۳۷۳.

او به علت اینکه مسئول به اصطلاح امداد تشکیلات بوده و تمام امور مربوط به پزشکی، زیر نظر وی انجام می‌شده لذا از سرنوشت واقعی بسیاری از منافقین سر به نیست شده، اطلاع دارد. او در حال حاضر، مسئول امداد و زیر مجموعه فرشته یگانه است و تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۵۰۵/۶-۲۰۰۲ است.

منبع: ایسنا

+