بایرن مونیخ با شکست ۳-۰ لاتزیو در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دور بعدی صعود کرد و مانوئل نویر نیز توانست رکورد خود را افزایش دهد. نویر یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ است که در طول دوران حرفه‌ای‌اش نحوه عملکرد دروازه‌بان‌ها را تغییر داد و به علاوه این که تأثیری مستقیم […]

- شب باشکوه اسطوره بایرن؛ نویر به کاسیاس رسید

بایرن مونیخ با شکست ۳-۰ لاتزیو در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دور بعدی صعود کرد و مانوئل نویر نیز توانست رکورد خود را افزایش دهد.

نویر یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ است که در طول دوران حرفه‌ای‌اش نحوه عملکرد دروازه‌بان‌ها را تغییر داد و به علاوه این که تأثیری مستقیم بر قهرمانی بایرن‌مونیخ و تیم ملی آلمان داشت. او در دیدار سه‌شنبه شب دروازه خود را بسته نگه داشت و تعداد کلین‌شیت‌هایش در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد ۵۷ رساند و هم‌سطح دروازه‌بان افسانه‌ای اسپانیایی ایکر کاسیاس شد. هر دو از جانلوئیجی بوفون (با ۵۲ کلین‌شیت) جلوتر هستند. مهمتر این است که نویر تنها در ۱۳۶ بازی لیگ قهرمانان اروپا به این رکورد دست یافت و کاسیاس در ۱۷۷ بازی در بزرگترین تورنمنت جهان در سطح باشگاهی ۵۷ بار کلین‌شیت داشت.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی