به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی همه خانی ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: پلیس با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم و جامعه در آستانه آخرین چهارشنبه سال برخورد قانونی خواهد کرد. معاون اجتماعی پلیس پایتخت گفت : حفظ امنیت و آرامش جامعه همواره از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و ایجاد بی نظمی و […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی همه خانی ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: پلیس با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم و جامعه در آستانه آخرین چهارشنبه سال برخورد قانونی خواهد کرد.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت گفت : حفظ امنیت و آرامش جامعه همواره از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و ایجاد بی نظمی و سلب آرامش مردم خط قرمز خدمتگذاران مردم در مجموعه پلیس تهران بزرگ است.

سرهنگ علی همه خانی بیان کرد: خرید، نگهداری، حمل، توزیع و فروش مواد منفجره و مواد محترقه جرم است و متخلفان مطابق قانون مجازات خواهند شد و در صورت فروش موادمحترقه غیرمجاز جهت استفاده در چهارشنبه پایانی سال در مراکز تجاری ، پلیس از ادامه فعالیت تجاری آنها جلوگیری و نسبت به پلمب این مراکز اقدام خواهد کرد . 

وی از والدین و خانواده‌ها خواست هشدارهای پلیس را در خصوص حوادث احتمالی  چهارشنبه‌سوری جدی بگیرند تا فرزندانشان دچار حادثه نشوند.

معاون اجتماع فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان عزیز با کنترل و مدیریت هیجانات آنی،   هم از خطرات احتمالی پیشگیری کنند و هم پلیس را یاری کنند ،  اضافه کرد: والدین از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی دستی توسط فرزندان جلوگیری کنند تا آنها سرود شاد زندگی را در صدای مهیب نارنجک و مواد محترقه به سکوت و غم تبدیل نکنند.

معاون اجتماعی پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه آرامش روحی و روانی و سلامت جسمی مردم از  اولویت‌های پلیس است، گفت:  هنجارشکنان باید بدانند و آگاه باشند در مواجهه با اقداماتی که برای سلامت روان و جسم شهروندان خطرآفرین باشد، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 

منبع خبر: رکنـا