دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک برگزار و از سوی طالب غرباوی، عوامل منتسب به تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات بازی و رفتار غیرورزشی رخ داد. وی به مدت ۳ ماه از حضور در ورزشگاه‌های کشور محروم است. این رای قابل تجدید نظر است. مجید نظافت کار، مربی تیم آلومینیوم اراک […]

- آرای کمیته انضباطی اعلام شد

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک برگزار و از سوی طالب غرباوی، عوامل منتسب به تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات بازی و رفتار غیرورزشی رخ داد. وی به مدت ۳ ماه از حضور در ورزشگاه‌های کشور محروم است. این رای قابل تجدید نظر است.

مجید نظافت کار، مربی تیم آلومینیوم اراک به دلیل نقض ماده ۸۹ انضباطی باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه استقلال خوزستان به دلیل فحاشی و پرتاب سنگ توسط تماشاگران منتسب به مقام رسمی مسابقه و نقض اصول کلی رفتار باید یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

اعلام رای دیدار گهر زمین سیرجان و مس سونگون ورزقان

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دیدار گهر زمین سیرجان و مس سونگون ورزقان برگزار و که تخلفاتی توسط تماشاگران تیم گهر زمین سیرجان مبنی بر فحاشی به یکی از بازیکنان تیم میهمان و پرتاب بطری آب به دفعات که سبب وقفه در ادامه مسابقه شد، صورت گرفت.

این تیم داشتن ۳ بازیکن اخطاری، به محرومیت از برگزاری یک مسابقه خانگی بدون حضور تماشاگران به مدت ۶ ماه تعلیق شد و باید ۷۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. در صورت بروز هرگونه تخلف تماشاگران در مسابقات بعدی، تیم میزبان علاوه بر تنبیه مقرر از قرار تعلیق محرومیت رفع اثر و اجرا خواهد شد. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم مس سونگون ورزقان به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۱۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا