اسفند ماه سال ۹۷ قوه قضاییه محاکمه افرادی را به دلیل فساد مالی استارت زد که نام حسین هدایتی مدیر ارشد باشگاه پرسپولیس در سالیان گذشته نیز داخل آن‌ها بود. همان زمان سندی در فضای مجازی منتشر شد که با استناد به آن این بحث مطرح شده بود که هدایتی هنگام بیماری ناصر حجازی، اسطوره […]

اسفند ماه سال ۹۷ قوه قضاییه محاکمه افرادی را به دلیل فساد مالی استارت زد که نام حسین هدایتی مدیر ارشد باشگاه پرسپولیس در سالیان گذشته نیز داخل آن‌ها بود. همان زمان سندی در فضای مجازی منتشر شد که با استناد به آن این بحث مطرح شده بود که هدایتی هنگام بیماری ناصر حجازی، اسطوره فقید استقلال مبلغ ۴۰میلیون تومان به او کمک کرده است اما بهناز شفیعی همسر ناصرخان در این رابطه قاطعانه همه چیز را تکذیب کرد و پیرامون ماجرا در زیرنویس دست به افشاگری زد.

همسر ناصرخان روز شانزدهم اسفند سال ۹۷ در این رابطه به زیرنویس گفت: من به عنوان همسر ناصر حجازی با قاطعیت می‌گویم شوهرم حتی یک ریال هم از آقای هدایتی پول نگرفت. طی روزهای بیماری ناصر ما به هر طریقی که بود، بالغ بر ۱۰۰میلیون تومان هزینه بیمارستان و درمان او را خودمان فراهم کردیم و از آقای هدایتی یک ریال پول نگرفتیم. چه کسی و بر اساس چه سندی گفته ایشان ۴۰میلیون تومان به ناصر پول داده است؟

خانم شفیعی ادامه داد: وقتی آقای هدایتی برای عیادت از ناصر آمد ما تازه خانه خودمان را ساخته و در آن ساکن شده بودیم. ایشان یک هدیه ۳۰میلیون تومانی دست من داد و گفت: این کادوی منزل جدید شما. او هدیه منزل داد ولی اصلا خبری از کمک به معالجه ناصر نبود. همین حالا هم می‌گویم اگر مشکلات با برگرداندن این پول حل می‌شود، حاضرم آن را تمام و کمال برگردانم.

زیرنویس‌گردی| افشاگری همسر اسطوره استقلال: شوهرم حتی یک ریال از این آقا پول نگرفت؛ هرکس سند دارد رو کند

منبع: خبـر ورزشی