به گزارش زیرنویس به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی ، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در این مراسم گفت: امروز، شانزدهم اسفند سال ۱۴۰۲، با افتخار مراسم گرامیداشت ربع قرن خدمت‌رسانی صادقانه به مردم تهران و استان البرز را جشن می‌گیریم. وی در […]

به گزارش زیرنویس به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی ، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در این مراسم گفت: امروز، شانزدهم اسفند سال ۱۴۰۲، با افتخار مراسم گرامیداشت ربع قرن خدمت‌رسانی صادقانه به مردم تهران و استان البرز را جشن می‌گیریم.

وی در ادامه افزود: من افتخار دارم که مدیرعامل بزرگ‌ترین شرکت خدمت‌رسان در نظام جمهوری اسلامی ایران هستم و باید صادقانه بگویم تمام افتخارات به‌دست‌آمده در این شرکت به یمن حضور و همت شما کازیرنویسن شرکت به‌دست‌آمده است.

درستی عنوان کرد: شما، پرسنل توانمند، متخصص و با شرافت شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، تمام وقت و زندگی خود را برای خدمت به مردم عزیز تهران گذاشته‌اید. خدا را شاکرم و امیدوارم سال‌های سال این جمع خوب، متخصص و باوجدان دور هم باشند و شرایط خدمت به مسافران محترم را فراهم کنند.

وی اذعان کرد: باید بگویم متروی تهران بعد از گذشت بیش از دو دهه بهره‌برداری که گاهی همراه با کاستی هایی در حوزه نگهداری و اورهال بوده، اکنون با کمبودها و عقب‌ماندگی‌هایی در این زمینه روبرو است که همگان را آزار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه در این مدت سعی شده تا در راستای رفع این کمبودها قدم برداریم و اوضاع را بهبود ببخشیم، تصریح کرد: می‌پذیرم که کار زیادی برای انجام باقی مانده است، اما صادقانه تمام توان خود را گذاشتیم و سعی کردیم در حد امکان شرایط مناسبی ایجاد کنیم.

وی اظهار کرد: من شرمنده بسیاری از همکاران و فراتر از آن، شرمنده مردم تهران هستم، چرا که آن‌طور که شایسته آن هستید نتوانستیم شرایط را مهیا کنیم ؛ اما قول می‌دهم که ما تمام توان خود را در این زمینه به کار گرفته‌ایم و خواهیم گرفت و تا روزی که هستیم در حوزه‌های فنی، خدماتی و پرسنلی تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین خدمات را ارائه دهیم. بارها گفته‌ام که اگر حال پرسنل خوب باشد، حال مسافران و خدماتی که دریافت می‌کنند نیز خوب خواهد بود.

درستی در پایان عنوان کرد: امیدوارم همچنان متحد و پشت هم باشیم و شرایط مناسبی را برای مردم عزیز تهران که قطعاً لیاقتشان بیش از این‌هاست، فراهم کنیم.

گفتنی است در این جشن که با استقبال گرم کازیرنویسن شرکت بهره‌برداری مترو روبه‌رو شده بود، از کازیرنویسنی که بالاترین امتیاز و عملکرد را داشتند تقدیر و تشکر شد. همچنین در این مراسم قرعه‌کشی بین بیش از ۷ هزار تن از کازیرنویسن این شرکت به صورت سیستمی و آنلاین برگزار شد.

منبع خبر: رکنـا