نگاهی به دو دیدار رفت تیم‌های استقلال و پرسپولیس پیش از دربی رفت می‌تواند آمار قابل توجهی را در اختیار طرفداران این دو تیم قرار بدهد. دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته معوقه پنجم در تاریخ بیست و سوم آذر ماه در شرایطی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید […]

- سرخابی‌ها و نتایج متفاوت؛ یک تیم پیش از دربی متوقف شد!

نگاهی به دو دیدار رفت تیم‌های استقلال و پرسپولیس پیش از دربی رفت می‌تواند آمار قابل توجهی را در اختیار طرفداران این دو تیم قرار بدهد.

دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته معوقه پنجم در تاریخ بیست و سوم آذر ماه در شرایطی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید که این دو تیم در بازی ماقبل دربی نتایج متفاوتی گرفتند.

تیم استقلال در بازی ماقبل دربی رفت در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در اهواز مقابل فولاد متوقف شد. آبی پوشان تهرانی در ورزشگاه فولاد آره‌نا پس از ۹۰ دقیقه تلاش مقابل تیم سابق جواد نکونام به تساوی بدون گل دست پیدا کردند. اما شاگردان یحیی گل محمدی در بازی ماقبل دربی و در تاریخ هجدهم آذر ماه(همان روز) در هفته دوازدهم موفق شدند با گل به خودی بازیکن تیم هوادار این تیم را در استادیوم آزادی شکست بدهند. صائب محبی در دقیقه ۲۱ آن مسابقه با گشودن دروازه خودی شرایط پیروزی پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار دربی را فراهم کرد.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس این بار و در چهارچوب هفته چهارم دور برگشت به ترتیب باید مقابل استقلال خوزستان و فولاد خوزستان به میدان بروند. این دو دیدار فردا جمعه هجدهم اسفند ماه در شهرهای اهواز و تهران برگزار خواهد شد.

دیدار دربی برگشت (شماره ۱۰۳) تیم‌های استقلال و پرسپولیس هفته آینده، در چهارچوب هفته بیستم و در تاریخ بیست و سوم اسفند ماه از ساعت ۲۰ در استادیوم آزادی آغاز می‌شود.

منبع: خبـر ورزشی