سیدجلال حسینی ملی‌پوش اسبق پرسپولیس که حالا یکی از اعضای کادر فنی این تیم محسوب می‌شود، هفدهم اسفند سال ۱۳۹۵ پس از بازی قرمزپوشان مقابل نفت تهران در گفت‌وگوی اختصاصی به زیرنویس پیرامون مسابقه مذکور گفت: علی دایی به عنوان اسطوره فوتبال ایران حرف بسیار خوبی زد و گفت نفرین پشت سر تیم نفت تهران […]

سیدجلال حسینی ملی‌پوش اسبق پرسپولیس که حالا یکی از اعضای کادر فنی این تیم محسوب می‌شود، هفدهم اسفند سال ۱۳۹۵ پس از بازی قرمزپوشان مقابل نفت تهران در گفت‌وگوی اختصاصی به زیرنویس پیرامون مسابقه مذکور گفت: علی دایی به عنوان اسطوره فوتبال ایران حرف بسیار خوبی زد و گفت نفرین پشت سر تیم نفت تهران است؛ این حرف کاملا صحت دارد چون نفرین بازیکنانی مثل من، علیرضا بیرانوند، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا و… پشت سر این تیم است. بخش زیادی از مطالبات ما را ندادند و بدون هیچ مشکلی هم همچنان تیمداری می‌کنند. انگار نه انگار که بدهکار هستند.

حسینی در ادامه با اشاره به این‌که پس از پیروزی مقابل نفت تهران به بازیکنان پرسپولیس گفته کار بسیار سختی پیش روی ما قرار دارد و به همین خاطر فقط یک ساعت داخل رختکن شادی کنید و پس از آن به فکر بازی‌های بعدی باشید، درباره ماجراهای درگیری خودش با سیدمهدی رحمتی در دربی بهمن ۹۵ تصریح کرد: با مهدی رحمتی قهر نیستم ولی از آن تاریخ به بعد هنوز با او صحبت نکرده‌ام!

مصاحبه سیدجلال علیه تیم نفت

منبع: خبـر ورزشی