به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز پیش از ظهر پنجشنبه با حضور کاوه حدادپور، معاون توسعه مدیریت و منابع و عزیزالله افضلی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در محل این اداره کل برگزار و ضمن قدردانی از تلاش‌های رضا جعفری، فرزین بهنامی فر به عنوان […]

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز پیش از ظهر پنجشنبه با حضور کاوه حدادپور، معاون توسعه مدیریت و منابع و عزیزالله افضلی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در محل این اداره کل برگزار و ضمن قدردانی از تلاش‌های رضا جعفری، فرزین بهنامی فر به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

کاوه حدادپور، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز در این مراسم ضمن قدردانی از عملکرد حوزه اقتصادی و دارایی استان البرز در خصوص ادامه روند فعلی و افزایش عملکرد این اداره کل بر مولدسازی و فروش اموال مازاد دولت و استفاده از این توان در پیشبرد پروژه‌ها تاکید کرد.

فرزین بهنامی فر، مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان البرز نیز بیان کرد: استان البرز ظرفیت‌های مناسبی برای جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی دارد که باید فرصت‌های سرمایه گذاری شناسایی و معرفی شوند. می‌توان از طریق برطرف کردن موانع سرمایه گذاری، درآمدهای استان را نیز افزایش داد.

رضا جعفری، مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی استان البرز نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این دستگاه مطرح کرد: در راستای سهولت مباحث مالی دستگاه‌های اجرایی استان البرز اقدامات مؤثری انجام و مانع از انباشت سرمایه‌ها در این دستگاه‌ها شده است.

وی با اشاره به احداث سه نیروگاه خورشیدی با توان تولید ۵۰۰ مگاواتی برای استان البرز در محدوده اشتهارد عنوان کرد: برنامه‌هایی در راستای رفع موانع تولید و سرمایه گذاری استان البرز اجرایی و پیشنهادهایی نیز در این زمینه ارائه شد.

منبع: مـهر