به گزارش زیرنویس، سید حمید حسینی  رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور روز جمعه اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان، آمبولانس های پایگاه «عطائیه و عشق آباد» نیشابور به محل اعزام شدند. وی ادامه داد: یک نفر از مصدومان این حادثه به صورت سرپایی در […]

به گزارش زیرنویس، سید حمید حسینی  رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور روز جمعه اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان، آمبولانس های پایگاه «عطائیه و عشق آباد» نیشابور به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک نفر از مصدومان این حادثه به صورت سرپایی در محل درمان و ۶ مصدوم دیگر توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: سبقت و سرعت غیر مجاز از دلایل اصلی تصادفات در محور های فرعی است و از رانندگان تقاضا داریم با سرعت مطمئنه رانندگی و از سبقت های غیر مجاز پرهیز کنند.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس در چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت زیر پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

منبع خبر: رکنـا