به گزارش خبرنگار مهر، سید ابراهیم رئیسی برای هشتمین بار دقایقی پیش به همراه جمعی از اعضای دولت سیزدهم وارد استان خوزستان شدند. سید ابراهیم رئیسی امروز از طریق فرودگاه دزفول، برای هشتمین بار وارد خوزستان شد. رئیس جمهور در این سفر کارخانه پاک چوب شوش را به بهره‌برداری می‌رساند. این هشتمین سفر آیت الله […]

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابراهیم رئیسی برای هشتمین بار دقایقی پیش به همراه جمعی از اعضای دولت سیزدهم وارد استان خوزستان شدند.

سید ابراهیم رئیسی امروز از طریق فرودگاه دزفول، برای هشتمین بار وارد خوزستان شد.

رئیس جمهور در این سفر کارخانه پاک چوب شوش را به بهره‌برداری می‌رساند.

این هشتمین سفر آیت الله رئیسی به استان خوزستان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون است و قرار است رئیس جمهور در این سفر علاوه بر افتتاح رسمی چندین پروژه و طرح‌های اقتصادی و عمرانی، با مردم برخی شهرهای استان نیز دیدار کند.

آئین رسمی استقبال از رئیس جمهور با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان در فرودگاه دزفول برگزار شد.

وزرای نفت، جهاد، نیرو و صمت رئیس جمهور را در سفر به استان خوزستان همراهی می‌کنند.

رئیس جمهور قرار است امروز جمعه ۱۸ اسفند در این در سفر کاری به استان خوزستان در آئین بهره‌برداری از میادین نفتی سپهر و جفیر، بهره‌برداری از کارخانه فولاد زمزم ۳ و طرح‌های فولادی بخش خصوصی از جمله فولاد آتیه در اهواز، افتتاح طرح میان مدت غدیر به منظور آبرسانی به ۲۶ شهر و ۱۰۰۰ روستای استان خوزستان، افتتاح تصفیه خانه شهرهای شوشتر، اندیمشک، مسجدسلیمان و دارخوین، بهره‌برداری از طرح میان‌مدت آبرسانی به شهرهای دزفول، لالی، شوشتر و اندیمشک حضور یابد.

همچنین قرار است در این سفر، عملیات اجرایی طرح آب فدک به منظور آبرسانی به شمال شرق خوزستان و شهرهای ایذه، باغملک، قلعه تل، میداوود، صیدون، رامهرمز و هفتکل و ۶۹۰ روستا آغاز و از طرح آبرسانی و پایدارسازی آب پایانه‌های شلمچه و چذابه و بیش از ۱۷۰۰ روستا نیز بهره‌برداری شود.

منبع: مـهر