به گزارش خبرنگار مهر، موسی احمدی صبح جمعه در جمع اهالی جنوب استان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم در انتخابات گفت: فصل رقابت‌ها تمام شده است و فصل رفاقت‌ها شروع شده است. وی با بیان اینکه دست برادری می‌فشاریم و روز بعد انتخابات آغاز یک حرکت جمعی خواهد بود، تصریح کرد: […]

به گزارش خبرنگار مهر، موسی احمدی صبح جمعه در جمع اهالی جنوب استان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم در انتخابات گفت: فصل رقابت‌ها تمام شده است و فصل رفاقت‌ها شروع شده است.

وی با بیان اینکه دست برادری می‌فشاریم و روز بعد انتخابات آغاز یک حرکت جمعی خواهد بود، تصریح کرد: موفقیت ما در گروه انسجام، اتحاد و همدلی است.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند مردم ایران در ۱۱ اسفند جهادگونه عمل کردند.

وی با بیان اینکه در این چهار سال با ظرفیت‌های منطقه آشنایی کامل دارم گفت: در بحث صنعت و دریا مطالعات خوبی داشتم. برنامه هفتم توسعه را مجلس یازدهم نوشت و از ظرفیت‌های برنامه توسعه هفتم در مجلس دوازدهم استفاده خواهیم کرد.

احمدی تاکید کرد: نماینده همه مردم جنوب استان هستم. چه کسانی که به من رأی دادند و چه کسانی که به من رأی نداند. همه طرفداران کاندیداها تلاش کردند تا مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند و و قابل احترام هستند و باید فضای دوستی، رفاقت و همدلی برقرار شود.

وی با بیان اینکه چهار شهرستان را به عنوان چهار برادر نگاه می‌کنم گفت: هیچ تغییری در نگاه بنده نسبت به شهرستان‌ها ایجاد نشده و نمی‌شود. مردم رأی داده اند و من را انتخاب کرده اند، حتی اگر مورد بی مهری هم قرار گرفته باشم، همه را می‌بخشم.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بودجه‌های خوبی در حوزه راه‌های مواصلاتی و آب شیرین‌ها، بهداشت و درمان جذب کردیم.

وی تاکید کرد: همان طور که در انتخابات قول دادم که اگر انتخاب شوم هیچ پروژه‌ای متوقف نخواهد شد، پیگیر ادامه پروژه در این هفته در دو وزارتخانه بودم و بودجه‌هایی که قول داده بودن اختصاص پیدا کرد.

احمدی با بیان اینکه اشراف کامل بر منطقه دارم، ادامه داد: تمام نامه‌های مرد حوزه انتخابیه را با دقت تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنم. شعار ما گام سوم توسعه و تحول بوده است و قطعاً شعارمان را عملیاتی خواهیم کرد.

منبع: مـهر