فرهاد مجیدی در سال ۸۹ بهترین بازیکن استقلال و یکی از برترین نفرات فوتبال ایران بود. مجیدی روز هجدهم اسفند سال ۱۳۸۹ در گفت‌وگو با زیرنویس از فراز و نشیب زندگی‌اش تعریف کرد و ادامه داد: اصلا نمی‌خواهم برای هواداران پرسپولیس کری بخوانم چون همه آن‌ها برایم محترم هستند اما گلی که پاییز امسال در […]

فرهاد مجیدی در سال ۸۹ بهترین بازیکن استقلال و یکی از برترین نفرات فوتبال ایران بود. مجیدی روز هجدهم اسفند سال ۱۳۸۹ در گفت‌وگو با زیرنویس از فراز و نشیب زندگی‌اش تعریف کرد و ادامه داد: اصلا نمی‌خواهم برای هواداران پرسپولیس کری بخوانم چون همه آن‌ها برایم محترم هستند اما گلی که پاییز امسال در دربی به ثمر رساندم بهترین لحظه زندگی سال ۸۹ من بود چون استقلال با آن گل توانست پس از مدت‌ها پرسپولیس را شکست بدهد. البته این را هم بگویم که وقتی شنیدم به علی دایی حمله کرده‌اند واقعا یکی از بدترین لحظات زندگی امسال من رقم خورد؛ داخل هواپیما مشغول خواندن روزنامه بودم که مطلبش را دیدم و متوجه شدم یک نفر مقابل باشگاه پرسپولیس به علی دایی حمله کرده و به سوی او مشت پرتاب کرده است!

مجیدی در ادامه تصریح کرد: یک خاطره بد دیگر هم امسال برایم ماندگار شد؛ روزی که به من گفتند از ته دل برای استقلال بازی نمی‌کنی! این نکته واقعا تلخ بود و از یادم نمی‌رود.

زیرنویس‌گردی| مجیدی: بهترین زمان وقتی بود که به پرسپولیس گل زدم/ لحظه تلخ هم زمانی که فهمیدم علی دایی را مشت زده‌اند/ گفتند از ته دل برای استقلال بازی نمی‌کنی!

منبع: خبـر ورزشی