وی افزود: به پرسپولیس تبریک می‌گویم و از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم تا بازی با سپاهان ریکاوری خوبی داشته باشیم و جلوی هواداران سه امتیاز شیرین را کسب کنیم. سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان راجع به ناکامی‌های تیمش در این فصل یادآور شد: ما شروع خوبی در ابتدای فصل نداشتیم و شروع‌مان پرحاشیه بود. […]

- بازیکنان ما کار بزرگی کردند اما دست‌مان خالی بود

وی افزود: به پرسپولیس تبریک می‌گویم و از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم تا بازی با سپاهان ریکاوری خوبی داشته باشیم و جلوی هواداران سه امتیاز شیرین را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان راجع به ناکامی‌های تیمش در این فصل یادآور شد: ما شروع خوبی در ابتدای فصل نداشتیم و شروع‌مان پرحاشیه بود. اولین سالی بود که می‌دیدم این همه حاشیه دور و بر فولاد هست. فولاد را همیشه به‌عنوان تیمی می‌دیدیم که در آرامش بود و بازیکنان خوبی به تیم ملی می‌داد. امسال اینطور نبود و حاشیه‌ها زیاد بود.

آل‌نعمه در پایان خاطرنشان کرد: امتیاز‌های زیادی ابتدا و اواسط فصل از دست دادیم و باید تلاش زیادی کرد و جبران کنیم. در دو سه هفته اخیر شرایط خوبی به لحاظ بازی کردن و امتیازگیری داشتیم و امروز دست‌مان خالی بود. باید دست به دست هم دهیم تا فولاد را به دوران اوجش بازگردانیم.

انتهای پیام/

 

منبع: ایسـنا