به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا موقعیت خود را در صدر جدول محکم کند. در اواسط نیمه دوم روزبه چشمی با حسین احمدی برای تصاحب توپ درگیر شد که بازیکن […]

- استقلال با پیروزی نفس گیر به دربی رسید

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا موقعیت خود را در صدر جدول محکم کند.

در اواسط نیمه دوم روزبه چشمی با حسین احمدی برای تصاحب توپ درگیر شد که بازیکن استقلال خوزستان به خاطر این اتفاق با دو دست به سینه بازیکن ملی پوش استقلال تهران زد!

در این صحنه که مقابل دیدگان داور مسابقه بود، چشمی بدون هیچ حرف و حرکتی عقب رفت تا ادامه این تنش به ضرر او و تیمش نشود. در ادامه نیز داور با کارت زرد بازیکن استقلال خوزستان را جریمه کرد و به هافبک آبی‌های تهران نیز تذکر داد.

به این ترتیب تیم استقلال بدون بازیکن اخطاری این بازی را به پایان رساند تا محرومی برای دربی نداشته باشد.

به جز چشمی، صالح حردانی و آرمین سهرابیان نیز بازیکنان دیگری بودند که روی لبه تیغ قرار داشتند و ممکن بود با دریافت یک اخطار، برای بازی بعدی ۴ کارته شوند.

همچنین امید حامدی فر که پیش از این یک بار محرومیت ۴ کارته را پشت سر گذاشته بود در صورت دریافت اخطار در این دیدار، ۳ کارته و برای بار دوم دچار محرومیت انضباطی می‌شد اما این اتفاق نیفتاد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا