اغلب معابر پایتخت دارای ترافیک نیمه سنگین است
اغلب معابر پایتخت دارای ترافیک نیمه سنگین است

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیکی نیمه سنگین و روان‌تر نسبت به روز‌های قبل را در سطح پایتخت شاهد هستیم. باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با رصدی که از طریق مرکز […]

  • - اغلب معابر پایتخت دارای ترافیک نیمه سنگین است

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیکی نیمه سنگین و روان‌تر نسبت به روز‌های قبل را در سطح پایتخت شاهد هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابر بزرگراهی دارای ترافیک روان و دارای ترافیکی نیمه سنگین و روان‌تر نسبت به روز‌های قبل در سطح پایتخت بودیم. 

او ادامه داد: در حال حاضر انتهای بار ترافیکی در بزرگراه همت مسیر غرب به شرق جنت آباد ترافیک روان و بدون مشکل، آبشناسان – اشرفی اصفهانی و روان و در حال حرکت، علامه – شقایق در هر دو مسیر روان و بدون مشکل ترافیکی، یادگار حضرت امام مقطع بالاتر از بزرگراه هاشمی رفسنجانی به سمت فرحزاد نیمه سنگین، ولی در حال حرکت، زین الدین- شمس آباد سنگین، ولی در حال حرکت ‌است. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ همچنین گفت: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه شیخ فضل الله نوری – جلال آل احمد روان و بدون مشکل، بابایی – نیروی زمنی و سنگین و بدون مشکل ترافیکی، بزرگراه شهید سلیمانی – صیاد نیمه سنگین و بدون مشکل ودر حال تردد، و بزرگراه نواب نیز نیمه سنگین تا تونل توحید بدون مشکل ترافیکی و در جریان است.

سرهنگ کشیر بیان کرد : ترافیک در در هر دو مسیر خیابان آزادی مقطع ترافیکی شهیدان و داخل تونل توحید نیز روان و خلوت است.

او گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور اجرای طرح جناغی‌ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیر‌های ناگهانی خودرو‌ها جهت ورود به رمپ‌ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می‌دهند. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: حرکت در داخل تونل هابرای موتورسواران ممنوع می‌باشد و دلیل ان هم این است که در داخل تونل‌ها انباشتی از گاز‌های آلاینده را داریم که باعث سرگیجه و بر هم خودرون تعادل موتورسواران شده و باعث واژگونی و در نهایت تصادفات شدید آنان می‌شوند.

منبع: اطلاعات انلاین