استقلال جز معدود تیم‌های لیگ برتر است که نه سرپرست دارد و نه مدیر رسانه. دو عضو مهم در تشکیلات تیم‌های لیگ برتری که نقش اثر گذاری در امور اجرایی تیم ایفا می‌کنند و عدم حضور آنها به طور حتم روی تیم اثر گذاری منفی دارد و حتی می‌تواند روی نتایج تیم هم تاثیر بگذارد. […]

- اتفاق عجیب در استقلال/ این ۲ جایگاه مهم هنوز خالی است!

استقلال جز معدود تیم‌های لیگ برتر است که نه سرپرست دارد و نه مدیر رسانه. دو عضو مهم در تشکیلات تیم‌های لیگ برتری که نقش اثر گذاری در امور اجرایی تیم ایفا می‌کنند و عدم حضور آنها به طور حتم روی تیم اثر گذاری منفی دارد و حتی می‌تواند روی نتایج تیم هم تاثیر بگذارد.

بعد از استعفای علی سامره از سمت سرپرستی تیم استقلال هنوز سرپرست جدیدی به کادر تیم اضافه نشده است! از سویی مدیر رسانه باشگاه استقلال هم با تصمیم باشگاه کنار گذاشته شده است و جای خالی این دو عضو مهم روی نیمکت استقلال دیده می‌شود.

در حال حاضر و در غیاب سرپرست نصرالله خواجه‌گیری که مدیر اجرایی تیم به شمار می‌رود، کارهای مربوط به سرپرستی تیم را انجام می‌دهد اما تیم  هم چنان فاقد مدیر رسانه است. جالب اینجاست مصاحبه شب گذشته جواد نکونام روی کانال رسمی باشگاه بارگذاری نشده است.

منبع: خبـر ورزشی