به گزارش خبرگزای مهر، جنبش حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که چندین موضع دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال اراضی اشغالی هدف قرار داده است. حزب‌الله لبنان شنبه شب اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی موضع صهیونیستی «جل الدیر» را هدف قرار داده‌اند و به طور مستقیم به آن ضربه زده‌اند و شماری […]

به گزارش خبرگزای مهر، جنبش حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که چندین موضع دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان شنبه شب اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی موضع صهیونیستی «جل الدیر» را هدف قرار داده‌اند و به طور مستقیم به آن ضربه زده‌اند و شماری از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شدند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: در حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه‌شان در ساعت ۲۱:۱۵ شامگاه شنبه، مجاهدین مقاومت اسلامی لبنان تجمع سربازان دشمن اسرائیلی در مجاورت پایگاه «جبل الدیر» را با موشک هدف قرار دادند و شماری کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر، پیش از این و در ادامه حملات امروز موفق موشکی حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیستی، رزمندگان حزب الله اعلام کردند: گشت نیروهای دشمن را در حالی که مشغول ورود به پادگان “المالکیه” بودند، هدف قرار دادیم.

حزب الله به شمار تلفات احتمالی این حمله هیچ اشاره‌ای نکرده است.

عصر امروز (شنبه) نیز پایگاه «رویسه القرن» در مزارع اشغالی شبعا و نیز منطقه «مرگلیوت» هدف موشکی حزب الله قرار گرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، حزب الله لبنان یک موشک به طرف منطقه «اصبع الجلیل» شلیک کرد که موشک مذکور در منطقه مرگلیوت فرود آمد.

در این حمله، همچنین یک هدف نظامی دیگر اشغالگران در اطراف پایگاه «هونین» مورد اصابت موشک‌های مقاومت لبنان قرار گرفت.

حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که را مورد حمله موشکی قرار داده است و موشک‌ها به طور مستقیم به اهداف تعیین شده اصابت کرده‌اند.

حزب الله در بیانیه دیگری از هدف قرار دادن پایگاه «رامیم» با سلاح مناسب خبر داد.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

منبع: مـهر