آن مدالی که از گردنم درآورده بودند را در المپیک می‌گیرم
آن مدالی که از گردنم درآورده بودند را در المپیک می‌گیرم

سال بعد المپیک است و تمام زورم را می‌زنم تا به این رقابت برسم. من ۴ سال در زندگی‌ام خانه نشین بودم و من را محروم کرده بودند. قطعاً بعد آن ۴ سال برگشتم و می خواهم دست پر بیایم. تمام توانم را می‌گذارم تا یک مدال خوش رنگ بدست آورم.

ملی پوش کشتی آزاد کشورمان گفت: آن مدالی که از گردنم درآورده بودند را دوباره بدست می‌آورم.

محمدحسین محمدیان در حاشیه مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، گفت: در کشتی آزاد، ۸ تیم شرکت کردند که اکثریت تیم‌های سال قبل هستند. ان‌شاءالله امسال تنور لیگ داغ‌تر باشد. امیدوارم سال بعدی اسپانسرهای بیشتری بیایند. من این فصل در خدمت تیم بانک شهر هستم.

وی ادامه داد: امسال کشتی می‌گیرم در المپیک و اینکه قراردادها بهتر شده ولی خیلی از این نیز بهتر شود. حق کشتی‌گیران بیشتر از این هاست. امیدوارم در آینده قراردادها بهتر شود.

به گزارش زیر نویس ،محمدیان اظهار داشت: از صمیم قبل برای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی آرزوی موفقیت دارم. آنها دوست‌های صمیمی من هستند و می‌دانم چقدر زجر کشیدند و چقدر تلاش کردند، امیدوارم بتوانند خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها را بدست آورند. سال قبل من باختم و من اینگونه نیستم که بیایم باختم را توجیه کنم. مربیان می‌دانستند که من مریض شدم و بیماری سختی داشتم و روی تخت افتاده بودم. به هر جهت آن ۳-۴ کشتی را گرفتم و سپس یک هفته‌ای در بیمارستان بستری شدم.

وی اظهار داشت: یک آسیب دیدگی داشتم و به همین دلیل به مسابقات نرسیدم. من اهل مصاحبه نیستم و سال بعد المپیک است و تمام زورم را می‌زنم تا به این رقابت برسم. من ۴ سال در زندگی‌ام خانه نشین بودم و من را محروم کرده بودند. قطعاً بعد آن ۴ سال برگشتم و می خواهم دست پر بیایم. تمام توانم را می‌گذارم تا یک مدال خوش رنگ بدست آورم.

محمدیان در خصوص بازی المپیک نیز گفت: یک جاهایی در کشتی فکر می‌کنی مدال می‌گیری ولی نمی‌گیری. یک جاهایی برعکس، فکر نمی‌کنی مدال بگیری و می‌توانی آن مدال را بدست آوری. ما اعتقادم به خداست و آنجا که فکرش را نمی‌کنی، آن مدالی که از گردن تو درآورده بودند را دوباره می‌اندازت دور گردنت.

 منبع :فارس ورزشی