ادواردو کاماوینگا در ۱۲ ماه گذشته به بازیکنی بسیار مهم برای رئال مادرید تبدیل شده است. او فصل گذشته در پست دفاع چپ بازی کرد تا جای فرلان مندی مصدوم را پر کند. این بازیکن همه‌کاره از آن زمان سوژه کاربران رسانه‌های اجتماعی شده تا جایی که مردم به شوخی می‌گویند که او می‌توانست جای […]

- ادعای جالب ستاره خط میانی؛ اگر بخواهند در دروازه هم می‌ایستم!

ادواردو کاماوینگا در ۱۲ ماه گذشته به بازیکنی بسیار مهم برای رئال مادرید تبدیل شده است. او فصل گذشته در پست دفاع چپ بازی کرد تا جای فرلان مندی مصدوم را پر کند. این بازیکن همه‌کاره از آن زمان سوژه کاربران رسانه‌های اجتماعی شده تا جایی که مردم به شوخی می‌گویند که او می‌توانست جای تیبو کورتوای مصدوم را هم در دروازه بگیرد.

به نقل از روزنامه آ اس، این فوتبالیست فرانسوی در صحبت با تله‌فوت اعتراف کرد که در هر پستی که بخواهند بازی می‌کند: «حتی اگر من را مجبور کنند که در دروازه‌ بازی کنم، دروازه‌بان می‌شوم!»

کاماوینگا عاشق زندگی در رئال مادرید است و با وجود پیشنهاداتی از سوی لیگ برتر در سال گذشته، اعتراف کرد که فقط می‌خواهد تا پایان دوران حرفه‌ای خود در پایتخت اسپانیا بماند. «اگر بتوانم، می‌خواهم دوران حرفه‌ای خود را در رئال مادرید به پایان برسانم. رئال مادرید رویای همه است.»

انتظار می‌رود کاماوینگا با تیم ملی فرانسه در یوروی امسال حضور داشته باشد و در صورت قهرمانی آبی‌ها در این مسابقات، موهای خود را رنگ می‌کند. او همچنین اظهار داشت که دوست دارد در المپیک پاریس نیز بازی کند. او افزود: «قهرمانی اروپا هدف همه فرانسوی‌هاست و می‌خواهیم قهرمان شویم. و المپیک هم هنوز هدف ماست. بیایید اول به قهرمانی اروپا فکر کنیم و سپس خود را برای المپیک آماده کنیم. اگر قهرمان اروپا شویم؟ موهایم را به رنگ‌های آبی، سفید و قرمز درمی‌آورم و می‌فروشم.»

حضور کاماوینگا در هر دو تورنمنت به این معنی است که او کل پیش‌فصل رئال‌مادرید را از دست می‌دهد و مسئولان باشگاه اصلا از این موضوع راضی نخواهند بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی