به گزارش زیرنویس ازقزوین، علیرضا حسن پور گفت: برای صیانت از حقوق شهروندان، طرح پایش بازار نوروزی و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند امسال تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ برگزار می شود. مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین سرعت، دقت و انصاف را لازمه رسیدگی به پرونده های تعزیراتی دانسته افزود: با توجه به اختیارات قانونی تعزیرات […]

به گزارش زیرنویس ازقزوین، علیرضا حسن پور گفت: برای صیانت از حقوق شهروندان، طرح پایش بازار نوروزی و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند امسال تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ برگزار می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین سرعت، دقت و انصاف را لازمه رسیدگی به پرونده های تعزیراتی دانسته افزود: با توجه به اختیارات قانونی تعزیرات حکومتی، گشت های مشترک با حضور روسای شعب برگزار و در صورت مشاهده و احراز تخلف، حکم قانونی در محل صادر و اجرا می شود.

حسن پور به لزوم پایش فرایند نگهداری و عرضه کالاهای اساسی تاکید کرده گفت: با توجه به درخواست به حق مردم، شرایط بازار و نوسان قیمت ها، برای پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی، علاوه بر نظارت خرده فروشان و کسب و کارهای کوچک، شرکت های تولیدی، فروشگاه های زنجیره ای، انبارها، بنکداری ها، سردخانه ها، کشتارگاه های مرغ و گوشت، مجتمع های رفاهی، پایانه های مسافربری و… بازرسی و با متخلفین برخورد قانونی می شود.

به گفته حسن پور، گشت های مشترک تعزیرات با همکاری دستگاه های ناظر به صورت تمام وقت در سطح استان برگزار می شود.

 

منبع:روابط عمومی تعزیرات حکومتی

لیلا بیگدلی/قزوین

منبع خبر: رکنـا