به گزارش زیرنویس ازقزوین،ابراهیم احسانی فر در مراسم توزیع ۶ هزار بسته غذایی اهدایی برای نیازمندان در رامند بیان کرد: یکی از سنت های حسنه میان مردم نیکوکار یاری رساندن به نیازمندان و دستگیری برای خدمت رسانی به محرومان است. وی ادامه داد: یکی از خیران که هر ساله کمک های خود را به نیازمندان […]

به گزارش زیرنویس ازقزوین،ابراهیم احسانی فر در مراسم توزیع ۶ هزار بسته غذایی اهدایی برای نیازمندان در رامند بیان کرد: یکی از سنت های حسنه میان مردم نیکوکار یاری رساندن به نیازمندان و دستگیری برای خدمت رسانی به محرومان است.

وی ادامه داد: یکی از خیران که هر ساله کمک های خود را به نیازمندان اهداء کرد، در سال جاری نیز ۶ هزار بسته غذایی تدارک دیده است که ارزش این کمک بیش از ۹ میلیارد تومان است.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: از این تعداد حدود سه هزار بسته میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سه هزار بسته نیز میان سایر نیازمندان توزیع می شود.

وی افزود: سه هزار بسته ای که در اختیار کمیته امداد است، همین امروز با حضور امدادگران و همیاری و کمک اعضای مراکز نیکوکاری توزیع می شود.

احسانی فر عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با برنامه ریزی صورت گرفته در تدارک توزیع ۴۵۰ هزار پرس عذا، افطاری ساده و سبد غذایی میان نیازمندان و محرومان است که این کمک ها با استفاده از ظرفیت های مردمی تهیه و توزیع خواهد شد.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکاری میتوانند از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق سایت emdad.ir و  ۳۳۸۰۸.ir، کدمهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۸۵۱۸- ۵۰۰۲- ۹۹۷۹- ۶۰۳۷ کمک های خود را به نیازمندان و محرومان اهداء کنند.

منبع:روابط عمومی کمیته امدادقزوین

لیلابیگدلی/قزوین

 

 

منبع خبر: رکنـا