آردا گولر ستاره نوجوان رئال مادرید در دیدار یکشنبه شب مقابل سلتاویگو تنها چند دقیقه کوتاه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و در همین دقایق برای اولین بار گلزنی کرد. او از زمان ورودش به مادرید در تابستان گذشته در مجموع تنها ۹۳ دقیقه بازی کرده و دوران سختی را پشت سر گذاشته […]

- حس گلزنی فوق‌العاده است/ از حضور در بهترین باشگاه جهان خوشحالم

آردا گولر ستاره نوجوان رئال مادرید در دیدار یکشنبه شب مقابل سلتاویگو تنها چند دقیقه کوتاه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و در همین دقایق برای اولین بار گلزنی کرد. او از زمان ورودش به مادرید در تابستان گذشته در مجموع تنها ۹۳ دقیقه بازی کرده و دوران سختی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش موندو دپورتیوو، گولر بعد از بازی گفت: «گلزنی در این جو تماشایی فوق‌العاده بود. از اینکه اولین گلم را زدم بسیار خوشحالم و از همه افرادی که از من حمایت کردند بسیار سپاسگزارم. امیدوارم گل‌های بیشتری به ثمر برسانم و نهایت تلاشم را خواهم کرد.»

ورود گولر به فوتبال اسپانیا با مشکلات زیادی همراه شد و او شش ماه اول را به دلیل مصدومیت از دست داد و در ژانویه اولین بازی خود را انجام داد. از آن زمان در اکثر مواقع نیمکت‌نشین بود و در یک دقیقه مانده به پایان بازی مقابل سلتا به زمین آورده شد. این نوجوان در ادامه افزود: «حس گلزنی باورنکردنی است. بازی فوق‌العاده‌ای بود و به تیم بابت برد ۴-۰ تبریک می‌گویم. تا کنون فصل بسیار سختی داشتم اما امیدوارم از امروز اتفاقات بهتری بیافتد.»

صحبت‌های زیادی در مورد احتمال خروج او مطرح شده اما گولر همچنین تاکید کرد که از حضور در بهترین باشگاه جهان خوشحال است: «حتی اگر سخت باشد، معتقدم که کیفیت و شخصیت لازم برای غلبه بر آن را دارم.»

این گل احتمالا به کاهش تنش بین گولر و سرمربی کارلو آنچلوتی کمک خواهد کرد. بر اساس گزارش‌ها، ستاره ترکیه‌ای علاقه‌مند است که در فصل آینده برای جایگاهش در تیم بجنگد. در همین حال، آنچلوتی که از رفتاری که این بازیکن روی نیمکت دارد عصبانی شده بود، معتقد است که اگر به صورت قرضی به جای دیگری برود برای پیشرفتش بهتر خواهد بود. آنچلوتی بعد از این دیدار گفت: «او استعداد بزرگی دارد که امروز نشان داد. قطعا در آینده، نمی‌گویم فردا، دقایق بیشتری خواهد داشت. در گلی که به ثمر رساند یک دریبل فوق‌العاده و یک پایان فوق‌العاده داشت. این گل برای او و برای ما مهم بود.»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی