به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد شریفی روز دوشنبه و در آستانه آغاز مسافرت‌های نوروزی هموطنان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و شروع تعطیلات نوروز، برخی شهروندان برای انجام مسافرت های نوروزی و تهیه بلیت به آژانس های مسافرتی مراجعه می کنند. وی افزود: مسافران برای تهیه بلیت به آژانس ها […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد شریفی روز دوشنبه و در آستانه آغاز مسافرت‌های نوروزی هموطنان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و شروع تعطیلات نوروز، برخی شهروندان برای انجام مسافرت های نوروزی و تهیه بلیت به آژانس های مسافرتی مراجعه می کنند.

وی افزود: مسافران برای تهیه بلیت به آژانس ها و تورهای مسافرتی معتبر و مجاز مراجعه و از پرداخت هر گونه وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که مدعی اجرای تور با هزینه های پایین هستند، خودداری کنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا گفت: این افراد شیاد با اطلاع رسانی در رسانه های اجتماعی و ارسال پیامک و چاپ آگهی در مطبوعات اقدام به تبلیغات فریبنده به منظور اعزام مسافران و گردشگران به شهرها و کشورهای مختلف از طریق این تورها می کنند.

وی ادامه داد: شهروندانی که تحت تاثیر این تبلیغات قرار می گیرند، پس از ثبت نام و پرداخت وجه بلیت را تهیه و بعد از مراجعه به فرودگاه، ایستگاه راه آهن و یا اتوبوس پی به جعلی بودن بلیت ها می برند که دیگر کار از کار گذشته است.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه در اینگونه مواقع شرکت مذکور تعطیل و متهمان متواری شده اند، به شهروندان توصیه کرد: از پرداخت هرگونه وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده ، بخصوص مدعی اجرای تور با هزینه های پایین هستند بپرهیزند.

وی همچنین از هموطنان خواست برای دریافت روادید خود با ارائه گذرنامه به سفارتخانه ها مراجعه کنند و از دادن مدارک به افراد ناشناس یا افرادی که خود را نماینده شرکت ها و یا آژانس ها معرفی می کنند خودداری نمایند.

 

منبع خبر: رکنـا