تقابل مجدد ماشاریپوف و ۳ چهره پرسپولیسی با سابقه اخراج!
تقابل مجدد ماشاریپوف و ۳ چهره پرسپولیسی با سابقه اخراج!

جلال الدین ماشاریپوف ستاره استقلال سابقه اخراج مقابل پرسپولیس را در کارنامه دارد.

 

دربی حساس پایتخت درحالی چهارشنبه برگزار خواهد شد که نتیجه این بازی تاثیر زیادی در قهرمانی این فصل خواهد داشت. دو تیم شرایط خوبی دارند و خیلی ها معتقدند بازی جذابی را شاهد خواهیم بود. به خصوص اینکه دو تیم خریدهای خوبی در نیم فصل انجام دادند و خودشان را تقویت کردند.

یکی از خریدهای خوب استقلال در نیم فصل جلال الدین ماشاریپوف ستاره تیم ملی ازبکستان بود که در هفته های اخیر درخشش خوبی در ترکیب استقلال داشت. ماشاریپوف با این که اولین دربی خود را قرار است چهارشنبه تجربه کند، ولی قبلا سابقه بازی مقابل پرسپولیس را داشته و اتفاقا خاطره بسیار تلخی هم از آن بازی دارد. ماشاریپوف در بازی پرسپولیس و پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا بعد از خطای خشنی که روی پای کمال کامیابی نیا انجام داد، در همان دقایق ابتدایی بازی اخراج شد و تیمش را ۱۰ نفره کرد. پرسپولیس در آن بازی با دو گل عیسی آل کثیر موفق شد پاختاکور را شکست دهد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد.

حالا خبری از تقابل دوباره ماشاریپوف و کامیابی نیا نیست ولی چند بازیکن هنوز در تیم فعلی حضور دارند و دوباره مقابل ماشاریپوف قرار خواهند گرفت. محمدحسین کنعانی زادگان، امید عالیشاه، وحید امیری و عیسی آل کثیر ۴ بازمانده پرسپولیس از آن بازی هستند. کنعانی زادگان در دربی محروم است ولی ۳ بازیکن دیگر به طور حتم تقابل دیدنی با ماشاریپوف خواهند داشت.

منبع: خبـر ورزشی