شش هفته است که بارسلونا به دنبال سرمربی جدید می‌گردد و دکو، مدیر ورزشی، گزینه‌های جانشینی ژاوی هرناندس را ارزیابی و بررسی می‌کند. اینطور که مشخص است، روند تصمیم‌گیری به مراحل پایانی نزدیک می‌شود زیرا بارسلونا به دنبال آغاز دوره جدیدی است. خوان لاپورتا و دکو قرار است با هم در این مورد تصمیم بگیرند، […]

- ضرب الاجل بارسلونا برای تعیین سرمربی جدید

شش هفته است که بارسلونا به دنبال سرمربی جدید می‌گردد و دکو، مدیر ورزشی، گزینه‌های جانشینی ژاوی هرناندس را ارزیابی و بررسی می‌کند. اینطور که مشخص است، روند تصمیم‌گیری به مراحل پایانی نزدیک می‌شود زیرا بارسلونا به دنبال آغاز دوره جدیدی است. خوان لاپورتا و دکو قرار است با هم در این مورد تصمیم بگیرند، و نشریه اسپورت می‌گوید که به احتمال زیاد یکی از مربیان آلمانی یولیان ناگلزمن، هانسی فلیک یا توماس توخل گزینه اصلی آنها خواهد بود، اما در حال حاضر همه چیز در حد حدس و گمان است و تا زمانی که بلوگرانا رو در رو با نامزدهای خود ملاقات نکند، هیچ قطعیتی در این مورد وجود نخواهد داشت.

این جلسات قرار است به زودی آغاز شود. روزنامه کاتالان می‌گوید که بارسلونا قصد دارد در تعطیلات بین‌المللی بعدی که تا یک هفته دیگر آغاز می‌شود، درباره سرمربی جدید خود تصمیم بگیرد. با از سرگیری لالیگا در دو روز پایانی ماه مارس، به نظر می‌رسد مربی جدید مشخص شده باشد.

سرمربی جدید باید فرصت کافی برای آماده‌سازی داشته باشد و ارزیابی تیم را قبل از فصل آینده آغاز کند، اگرچه افرادی مانند توخل یا روبرتو دی‌زربی هنوز تحت مسئولیت تیم‌های دیگر هستند. یکی از مشکلات بارسلونا این است که آنها نمی‌توانند هیچ تضمینی برای بازیکنان فصل آینده بدهند، زیرا مجبور به فروش عده‌ای از بازیکنان هستند و این عامل بدون شک نقش مهمی در مذاکرات ایفا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی