اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس در نشست خبری تیمش یک جمله طلایی بر زبان آورد.  او در واکنش به سوالی درباره نتیجه‌گیری تیمش گفت: فوتبال نتیجه است؛ نتیجه‌ها تفاوت کار مربی و بازیکنان را رقم می‌زنند. اگر امروز بخواهم بگویم که نتیجه بگیریم یا بازی خوبی داشته باشیم، می‌گویم نتیجه مهم‌تر است. این جمله مهم اوسمار […]

- جمله طلایی اوسمار در کنفرانس پرسپولیس/ همه عاشق چشم و ابروی یحیی نبودند اما...

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس در نشست خبری تیمش یک جمله طلایی بر زبان آورد.  او در واکنش به سوالی درباره نتیجه‌گیری تیمش گفت: فوتبال نتیجه است؛ نتیجه‌ها تفاوت کار مربی و بازیکنان را رقم می‌زنند. اگر امروز بخواهم بگویم که نتیجه بگیریم یا بازی خوبی داشته باشیم، می‌گویم نتیجه مهم‌تر است.

این جمله مهم اوسمار که نه چاشنی شانس در آن دخالتی داشت و نه آن ادعای معروف بعضی‌ها که کارنامه مربیان را با نتایج نمی‌سنجند (!) نشان می‌دهد که پرسپولیس یک مربی حرفه‌ای و منطقی دارد. اوسمار هم می‌داند اگر نتیجه نگیرد، شانسی برای ادامه کار در پرسپولیس نخواهد داشت.

اگر یحیی گل‌محمدی هم چند سال در پرسپولیس ماندگار شد، به خاطر این نبود که همه عاشق چشم و ابروی این مربی بودند؛ بلکه نتایج و جام‌های یحیی باعث شد تا پرسپولیسی‌ها از عملکرد این مربی رضایت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اوسمار: می‌خواهیم لایه‌های دفاعی استقلال را باز کنیم و گل بزنیم/ خط دفاع ما از اولین مهاجم تا دروازه شروع می‌شود

منبع: خبـر ورزشی