غیبت آرتور کوین یامگا و گیورگی گولسیانی یکی از نکات منفی دربی پیش رو است، به این خاطر که هر دو جز مهره‌های کلیدی تیم به شمار می‌روند و پنالتی‌زن اول تیم‌های خود هستند. گولسیانی البته بر خلاف یامگا روی نیمکت سرخ‌ها می‌نشیند و در صورت نیاز شاید به میدان برود اما کوین یامگا به […]

- پنالتی‌زن استقلال در دربی تهران کیست؟

غیبت آرتور کوین یامگا و گیورگی گولسیانی یکی از نکات منفی دربی پیش رو است، به این خاطر که هر دو جز مهره‌های کلیدی تیم به شمار می‌روند و پنالتی‌زن اول تیم‌های خود هستند. گولسیانی البته بر خلاف یامگا روی نیمکت سرخ‌ها می‌نشیند و در صورت نیاز شاید به میدان برود اما کوین یامگا به دلیل مصدومیت از ناحیه ی چشم از لیست آبی‌ها خارج شده است.

استقلال بعد از مصدومیت کوین یامگا در بازی‌های دوستانه نواختن ضربات پنالتی را به مهرداد محمدی محول کرد که این ضربات تبدیل به گل شد اما مشکل اینجاست اکنون این بازیکن جزء مهره‌های اصلی استقلال نیست و در جریان بازی نمی‌تواند پشت ضربه بایستد. در غیاب کوین در بازی با مس صالح حردانی پشت ضربه ایستاد که پنالتی او را حامد لک مهار کرد. از سویی چون جلال الدین ماشاریپوف در بازی‌های جام ملت‌های آسیا پنالتی از دست داد، به طور حتم نکونام ریسک نمی‌کند و نواختن ضربات پنالتی را به او نمی‌دهد.

اکنون همه سوال می‌کنند پنالتی‌زن استقلال کیست؟

فصل گذشته هم تیم استقلال در غیاب کوین یامگا توسط مهدی قایدی پنالتی از دست داد. البته سید حسین حسینی در بازی با هوادار نشان داد پنالتی‌زن خوبی است.

آیا جواد نکونام به سید حسین حسینی اجازه می‌دهد دردربی پنالتی بزند؟ این  موضوع در بازی فردا مشخص می‌شود. البته دفعه ی قبل که سید حسین پنالتی زد حاشیه‌های زیادی برای او درست شد.

جالب اینجاست تیم پرسپولیس مهدی ترابی را به عنوان پنالتی‌زن اولش مشخص کرده است.

منبع: خبـر ورزشی