استقلال و پرسپولیس در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که حسن روشن در بیمارستان کار را دنبال می‌کند. البته وقتی به ایشان زنگ زدیم خوشبختانه شرایطش بهتر بود. بستری شدن شما در بیمارستان همه را نگران کرد. اصل قضیه چیست؟اولاً ممنون از مردم پیشکسوتان و رسانه‌ها که پیگیر احوالم هستند. این همان پای من […]

- دربی را داخل بیمارستان تماشا می‌کنم!/ به خطیر و نکونام گفتم مشکل‌شان چطور حل می‌شود/ بلانکو می‌تواند به پرسپولیس گل بزند

استقلال و پرسپولیس در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که حسن روشن در بیمارستان کار را دنبال می‌کند. البته وقتی به ایشان زنگ زدیم خوشبختانه شرایطش بهتر بود.

بستری شدن شما در بیمارستان همه را نگران کرد. اصل قضیه چیست؟
اولاً ممنون از مردم پیشکسوتان و رسانه‌ها که پیگیر احوالم هستند. این همان پای من است که در جریان بازی با پرو در جام جهانی ۱۹۷۸ مصدوم شد اما قضیه ربطی به آن مسابقات ندارد بلکه به خاطر تاخیر هواپیما و نشستن زیاد در داخل هواپیما و به طور کلی نشستن فراوان دچار مشکل شد. البته غلظت خون هم داشتم به همین خاطر پزشکان ترجیح دادند که در بیمارستان بستری شوم تا روند درمانی من بهتر طی شود. جا دارد از دکتر شجاعی رئیس محترم بیمارستان، دکتر رفاعی، دکتر میرحسینی و همه اعضای کادر پرستاری که این روزها واقعاً پیگیر وضعیت من هستند و نهایت تلاش خودشان را انجام می‌دهند، تشکر کنم.

البته عیادت کنندگان ویژه‌ای هم داشتید.
بله. وزیر محترم ورزش آقای کیومرث هاشمی تشریف آوردند. آقای دکتر جوادی مدیر کل ورزش استان تهران آمدند. آقای حسین کلانی آمدند و… جواد نکونام و علی خطیر هم لطف کردند و آمدند.

به نکونام و خطیر در مورد حل شدن مشکلشان چیزی نگفتید؟
به هر دوی آنها گفتم. به آنها تاکید کردم راه حل مرتفع شدن این مشکل فقط و فقط تشکیل کمیته فنی است. گفتم خدای نکرده شرایط به گونه‌ای نشود که ما یک شکست تلخ متحمل شویم و پس از آن به فکر حل این مسئله بیفتیم.

فکر می‌کنم این اولین دربی تاریخ شماست که داخل بیمارستان تماشا می‌کنید. بازی چه می‌شود؟
بله. اولین دربی خواهد بود که داخل بیمارستان می‌بینم. باید ببریم. ضمن احترام به پرسپولیس و هواداران محترمش باید بازی را ببریم. نباید با ترس و اضطراب بازی کنیم.

به نظرتان کدام بازیکن استقلال شانس گلزنی دارد؟
بلانکو در این چند مسابقه خوب کار کرده و قابل استقلال خوزستان هم گل زد. اگر بچه‌های استقلال همکاری کرده و برایش موقعیت خلق کنند به نظرم این مهاجم می‌تواند دروازه پرسپولیس را باز کند.

منبع: خبـر ورزشی