اگر در مصاف امشب استقلال برنده شود، اختلافش با پرسپولیس را به ۶ امتیاز خواهد رساند و اگر برنده تیم پرسپولیس باشد، اختلاف دو تیم به صفر خواهد رسید و نتیجه مساوی وضعیت را در همان گذشته باقی نگه خواهد داشت. یعنی اختلاف ۳ امتیازی استقلال با پرسپولیس. همواره دو تیم از این بازی به […]

- این دربی واقعا ۶ امتیازی است

اگر در مصاف امشب استقلال برنده شود، اختلافش با پرسپولیس را به ۶ امتیاز خواهد رساند و اگر برنده تیم پرسپولیس باشد، اختلاف دو تیم به صفر خواهد رسید و نتیجه مساوی وضعیت را در همان گذشته باقی نگه خواهد داشت. یعنی اختلاف ۳ امتیازی استقلال با پرسپولیس.

همواره دو تیم از این بازی به عنوان بازی ۶ امتیازی یاد می‌کنند و واقعا اکنون با نگاهی به جدول می‌توان متوجه شد که دربی ۶ امتیازی است.

این بار مصاف دو تیم در شرایطی برگزار می‌شود که استقلال با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس صدرنشین است و تیم دوم جدول یعنی پرسپولیس می‌تواند با پیروزی در این دیدار اختلاف را به صفر برساند. البته در صورت رقم خوردن این نتیجه باز هم استقلال به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول باقی می‌ماند.

قهرمان نیم فصل با گذشت ۴ هفته از بازی‌های دور برگشت موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کرده و با ۱۰ گل خورده در ۱۹ بازی صاحب بهترین خط دفاعی است و امیدوار است در بازی امشب باصلابتی که در ساختار دفاعی نشان می‌دهد، دست کم با یک امتیاز میدان را ترک کند. با این حساب می‌توان گفت نتیجه مساوی امشب بیشتر به درد تیم استقلال می‌خورد تا پرسپولیس و استقلال در صورت پیروزی در این دیدار گام بلندی به سمت قهرمانی در بازی‌های این فصل خواهد برداشت.

منبع: خبـر ورزشی