ژاوی بعد از صعود تیمش به مرحله یک‌چهارم لیگ قهرمانان اروپا به انتقاد از برخی از خبرنگاران پرداخت. او پس از بازی به مقاله‌ قدیمی رامون بسا مربوط به ماه نوامبر اشاره کرد که در آن بارسلونا را «احمق اروپا» می‌نامد. ژاوی در گفتگویی که در واتس‌اپ با او داشت او را متهم کرد به […]

- ژاوی لیست ۲۵ نفره دارد/ خبرنگارانِ نزدیک به گواردیولا عمدا آزار می‌رسانند!

ژاوی بعد از صعود تیمش به مرحله یک‌چهارم لیگ قهرمانان اروپا به انتقاد از برخی از خبرنگاران پرداخت. او پس از بازی به مقاله‌ قدیمی رامون بسا مربوط به ماه نوامبر اشاره کرد که در آن بارسلونا را «احمق اروپا» می‌نامد. ژاوی در گفتگویی که در واتس‌اپ با او داشت او را متهم کرد به اینکه نیت بدی از این حرف دارد، ولی بسا شدیدا این موضوع را تکذیب کرد.

پس از توضیحات بسا، یک خبرنگار دیگر به نام سیکه رودریگس گایری توضیح بیشتری در مورد این موضوع ارائه داد. او توضیح داد که ژاوی لیستی متشکل از ۲۵ روزنامه‌نگارِ نزدیک به پپ گواردیولا دارد که به نظر او بسیار پا را فراتر از حد می‌گذارند و معتقد است که انتقادات آنها ناعادلانه است. رودریگس ادامه می‌دهد که به نظر او اعتقاد ژاوی به توطئه اشتباه است و باعث آسیب به خودش می‌شود.

ژاوی در ماه‌های اخیر به شدت از رسانه‌ها انتقاد کرده و علاوه بر فشارهای شغلی، عدم قدردانی از کارش در رسانه‌ها را یکی از دلایل ترک بارسلونا در تابستان می‌داند. شکی نیست که در بارسلونا می‌توان با انتقادات بسیار وحشیانه‌ای روبرو شد اما ژاوی به دلیل گذشته‌ای که با این تیم دارد، با ناملایمتی چندانی روبرو نشده و نسبت به مربیان دیگر رفتار ملایم‌تری با او شده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی