شاید مهمترین و تنها اتفاق مهم داوری در نیمه نخست دیدار دربی صد و سوم صحنه برخورد رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال با عیسی آل کثیر باشد. نادر جعفری کارشناس داوری فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با زیرنویس، درباره این صحنه و برخورد رافائل سیلوا با مهاجم قرمزپوش تیم پرسپولیس اظهار داشت: در آن لحظه هر […]

شاید مهمترین و تنها اتفاق مهم داوری در نیمه نخست دیدار دربی صد و سوم صحنه برخورد رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال با عیسی آل کثیر باشد.

نادر جعفری کارشناس داوری فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با زیرنویس، درباره این صحنه و برخورد رافائل سیلوا با مهاجم قرمزپوش تیم پرسپولیس اظهار داشت: در آن لحظه هر دو بازیکن خیلی طبیعی توپ را تعقیب کرده و بعد از یک برخورد کوچک روی زمین افتادند که به اعتقاد من تصمیم داور برای نگرفتن پنالتی و ادامه بازی کاملا درست بود.

وی درباره این‌که اتاق داوران VAR هم چنین نظری داشته توضیح داد: طبیعتا با توجه به این‌که اتفاق خاصی در آن لحظه رخ نداد تیم حاضر در اتاق کمک داور ویدیویی هم نظرشان با داور وسط یکی بوده و به درستی تشخیص دادند که خطایی صورت نگرفته است.

نظر کارشناس داور درباره صحنه جنجال برانگیز خطا روی آل‌کثیر

نظر کارشناس داور درباره صحنه جنجال برانگیز خطا روی آل‌کثیر

جعفری در پایان تاکید کرد: غیر از این صحنه صحنه‌های دیگر مورد خاصی نداشت و فکر می‌کنم قضاوت نیمه اول از سوی داور خوب بود.

یادآور می‌شود دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در نیمه نخست دربی صدوسوم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

منبع: خبـر ورزشی