به گزارش زیرنویس، محمود پاکدل روز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام، با بیان اینکه این در حالی است که بودجه مصوب تنها ۷۰۰ هزار میلیارد ریال است، اظهار کرد: بنابراین طبیعی است خانواده شهدا و ایثارگران در این خصوص اعتراضات به حقی داشته باشند. وی تاکید کرد: […]

به گزارش زیرنویس، محمود پاکدل روز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام، با بیان اینکه این در حالی است که بودجه مصوب تنها ۷۰۰ هزار میلیارد ریال است، اظهار کرد: بنابراین طبیعی است خانواده شهدا و ایثارگران در این خصوص اعتراضات به حقی داشته باشند.

وی تاکید کرد: نمودار اعتبارات سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران صعودی است اما همزمان تعداد جامعه ایثارگران نیز افزایش یافته است.

معاون بنیاد شهید: ۲۶۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای قوانین حوزه ایثارگران نیاز است

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از سال ۱۳۸۰ تا کنون تعداد شهدا پنج درصد و تعداد جانبازان کشور ۴۶۰ درصد افزایش یافته است.

پاکدل یادآور شد: افراد زیادی سال‌ها در جنگ حضور داشته و دچار مجروحیت بودند اما اوایل تمایلی به تشکیل پرونده جانبازی نداشتند.

وی تاکید کرد: با تصویب قوانینی در خصوص تسهیلات برای خانواده و فرزندان جانبازان، بسیاری پیگیری لازم را انجام داده و به جمع جانبازان کشور اضافه شدند.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هیچ کشوری در دنیا توان مقاومت با وجود ۴۰ سال تحریم و تهدید را ندارد و این پایمردی و ایستادگی جمهوری اسلامی نتیجه خون پاک شهدا و ایثارگری ایثارگران است.

معاون بنیاد شهید: ۲۶۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای قوانین حوزه ایثارگران نیاز است

پاکدل یادآور شد: خدمتگذاران خانواده شهدا قدر این موهبت را بدانند و تمامی تلاش خود را در این زمینه بکار گیرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام نیز در این آئین گفت: آنچه امروز به عنوان داشته در نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح است ماحصل رشادت‌ها و مجاهدت‌های ایثارگران و خون پاک شهیدان است.

محمد سبحان حسنی افزود: همه ما همواره خود را مدیون شهدا و خانواده شهدا می‌دانیم، با رفتن هر شهید، خانواده او یک پایگاه مستحکم برای ادامه دادن راه شهدا و دفاع از انقلاب هستند.

وی یادآور شد: خمت به خانواده‌های عزتمند شهدا و ایثارگران یک توفیق بزرگ است که به مجموعه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران محول شده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام نیز در این مراسم با بیان اینکه سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام یک مجموعه هستند، افزود: از همه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست دارم به مدیریت جدید کمک کنند.

معاون بنیاد شهید: ۲۶۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای قوانین حوزه ایثارگران نیاز است

سردار جمال شاکرمی خاطرنشان کرد: به طور قطع بیشتر از گذشته در کنار مدیریت جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خواهیم بود.

در این آئین با قدردانی از زحمات جمال اسدی مدیرکل پیشین، محمد رحیمی به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام معرفی شد.

منبع: مـهر