الاتحاد یک نتیجه ناامیدکننده دیگر را رقم زد
الاتحاد یک نتیجه ناامیدکننده دیگر را رقم زد

جماران نوشت: الاتحاد یک نتیجه ناامیدکننده دیگر را با گایاردوی آرژانتینی به دست آورد. این تیم در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیشب از الهلال پذیرایی کرد. این بازی در حالی برگزار شد که الاتحاد در دیدار رفت با دو گل شکست خورده بود و برای صعود به دور بعد به پیروزی […]

- الاتحاد یک نتیجه ناامیدکننده دیگر را رقم زد

جماران نوشت: الاتحاد یک نتیجه ناامیدکننده دیگر را با گایاردوی آرژانتینی به دست آورد. این تیم در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیشب از الهلال پذیرایی کرد. این بازی در حالی برگزار شد که الاتحاد در دیدار رفت با دو گل شکست خورده بود و برای صعود به دور بعد به پیروزی سه بر صفر نیاز داشت اما مثل بازی رفت با دو گل شکست خورد تا هواداران تیم یک شب تلخ دیگر را تجربه کنند. آن ها پیش از این هم در لیگ عربستان، با نتیجه ۳-۱ از الهلال شکست خورده بودند.

به نوشته رسانه های عربستانی، هواداران الاتحاد از عملکرد تیم تحت هدایت گایاردو بسیار خشمگین و ناراحت هستند و خواستار اخراج فوری این سرمربی آرژانتینی هستند چرا که او بعد از اخرج نونو سانتو نه تنها باعث پیشرفت و تغییر در تیم نشده بلکه شکست های پیاپی را هم تجربه کرده است. هواداران الاتحاد علاوه بر اخراج گایاردو خواستار فسخ قرارداد با کریم بنزما، فابینیو، لوئیس فیلیپه، عبدالرزاق حمدالله، فابینیو، رومارینیو و … شده اند چرا که عملکرد این بازیکنان را رضایت بخش نمی دانند.

الاتحاد مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان در فصل جاری نمایشی ناامید کننده داشته و با حضور الهلال آماده و النصر هیچ شانسی برای قهرمانی ندارد و به نظر می‌رسد که با توجه به نتایج ضعیف اخیر، تغییراتی گسترده در این تیم رخ خواهد داد.

 

منبع: اطلاعات انلاین