به گزارش زیرنویس، فرودگاه بین‌المللی «الحدیده» برای بار چهارم هدف حملات جنگنده‌های متجاوز ائتلاف آمریکا و انگلیس قرار گرفت. رسانه‌های یمنی شامگاه چهارشنبه گزارش دادند که ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس در چهار نوبت فرودگاه بین‌المللی الحدیده را بمباران کردند. شبکه تلویزیونی المسیره یمن در خبری فوری گزارش داد که «جنگنده‌های متجاوز ائتلاف آمریکا و […]

به گزارش زیرنویس، فرودگاه بین‌المللی «الحدیده» برای بار چهارم هدف حملات جنگنده‌های متجاوز ائتلاف آمریکا و انگلیس قرار گرفت.

رسانه‌های یمنی شامگاه چهارشنبه گزارش دادند که ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس در چهار نوبت فرودگاه بین‌المللی الحدیده را بمباران کردند.

شبکه تلویزیونی المسیره یمن در خبری فوری گزارش داد که «جنگنده‌های متجاوز ائتلاف آمریکا و انگلیس فرودگاه بین‌المللی الحدیده در غرب یمن را در ادامه سه حمله اخیر پیاپی خود برای بار چهارم بمباران کردند.»

هنوز جزئیات بیش‌تری از خسارت‌های مالی و شهیدان یا زخمی‌های احتمالی این تجاوز نظامی گزارش نشده است.

به گزارش منابع خبری، مقامات جنبش انصارالله یمن هنوز واکنشی به تجاوز جدید ائتلاف آمریکا و انگلیس نشان نداده‌اند.

فرودگاه الحدیده که در جنوب استان الحدیده در کرانه غربی سواحل یمن قرار دارد، باند فرودی به طول ۳ کیلومتر دارد. فعالیت‌های این فرودگاه بعد از جنگ داخلی یمن متوقف شده است. حمله به این فردوگاه در حالی انجام شده است که استان الحدیده، روز دوشنبه هفته جاری، نیز ۱۳ مرتبه توسط جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی مورد حمله قرار گرفت.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند و این کشتی‌ها را هدف قرار می‌دهد. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است. اما در مقابل ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی در دریای سرخ چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.

منبع: مـهر