در پایان بازی استقلال – هوادار که با برتری یک بر صفر آبی‌ها همراه بود، جواد نکونام خطاب به شاگردانش گفت: شما بهترین بازیکنان ایران هستید که برای استقلال از جان مایه گذاشتید و … او در یک پیام اینستاگرامی تشکرش را از هواداران استقلال تکرار کرد. یک پیام مهم در نوشته‌های جواد نکونام نهان […]

- نکته مهم در پست سرمربی استقلال برای سال جدید

در پایان بازی استقلال – هوادار که با برتری یک بر صفر آبی‌ها همراه بود، جواد نکونام خطاب به شاگردانش گفت: شما بهترین بازیکنان ایران هستید که برای استقلال از جان مایه گذاشتید و …

او در یک پیام اینستاگرامی تشکرش را از هواداران استقلال تکرار کرد. یک پیام مهم در نوشته‌های جواد نکونام نهان است. از نگاه او قهرمانی در استقلال جبر نیست و همین که بازیکنان با همه ی توان برای تیم بازی می‌کنند، از نگاه او جای قدردانی و تشکر دارد.

جواد نکونام پیش از این گفته بود هرکه صحبت از قهرمانی استقلال می‌کند خیانت در حق تیم است. سرمربی تیم استقلال در بخشی‌ها نوشته‌هایش اینطور گفت: جایگاه تیم‌ها اهمیتی ندارد، مهم این است که شما هواداران صدرنشین جدول عشق، مرام و معرفت و بزرگی هستید. می‌خواهم از بازیکنانم، سربازان واقعی استقلال هم تشکر کنم که جانانه برای تیم، برای هواداران و برای نام بزرگ باشگاه استقلال جنگیدند.

این‌ها نشان می‌دهد جواد نکونام دوست ندارد نه خود و نه هواداران استقلال و فوتبالی‌ها روی تیمش و شاگردانش فشار بگذارند. از نگاه سرمربی تیم استقلال این فصل یارگیری در استقلال خوب نبوده و اگر تیم اکنون در صدر جدول است به  خاطر همدلی و تلاش مضاعف بازیکنان است. البته که جواد نکونام دوست دارد این روند در تیمش ادامه پیدا کند و در نهایت تیمش قهرمان لیگ برتر شود.

درباره عملکرد استقلال در سال ۱۴۰۲ بخوانید: عیدی آبی‌ها رسید؛ استقلال ۱۱ روز دیگر آسیایی می‌شود/ پاقدم خوب دعوای نکونام و خطیر!

منبع: خبـر ورزشی