تیم فوتبال پورتو امشب از هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرتغال در حالی به مصاف استوریل می‌رود که با اعلام رسانه‌های پرتغالی مهدی طارمی در ترکیب اولیه پورتو قرار نداشته و از روی نیمکت تماشاگر بازی تیم پورتو خواهد بود. پایگاه خبری «ojogo» نوشته است: طارمی در دیدار امشب هم از ترکیب پورتو کنار […]

- شمشیر برای طارمی از رو بسته شد/ اقدام معنادار علیه ستاره ایرانی پورتو

تیم فوتبال پورتو امشب از هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرتغال در حالی به مصاف استوریل می‌رود که با اعلام رسانه‌های پرتغالی مهدی طارمی در ترکیب اولیه پورتو قرار نداشته و از روی نیمکت تماشاگر بازی تیم پورتو خواهد بود.

پایگاه خبری «ojogo» نوشته است: طارمی در دیدار امشب هم از ترکیب پورتو کنار گذاشته شده است و این بازیکن ایرانی از زمان بازگشت از جام ملت‌های آسیا فقط ۵۵ دقیقه بازی کرده است.

طارمی که در چند فصل اخیر یکی از ستاره‌های تاثیرگذار تیم پورتو محسوب می‌شد در این فصل مورد توجه تیم اینترمیلان قرار گرفت و در تابستان آینده به افعی‌ها در سری آ اضافه می‌شود از همین رو مدتی است که مهاجم ایرانی در ترکیب اصلی پورتو قرار نمی‌گیرد و خیلی‌ها جدایی طارمی را دلیل تصمیمات اخیر سرجیو کونسیسائو در خروج ستاره ایرانی از ترکیب تیمش عنوان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: طارمی باید یک چیز را بداند!/ جوانگرایی یعنی استفاده از بازیکن ۱۸ ساله در تیم ملی

منبع: خبـر ورزشی