مهدی فنونی‌زاده بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با زیرنویس درباره شرایط تیم استقلال در سال ۱۴۰۲ و مسابقات منتهی به تعطیلات نوروزی اظهار داشت: واقعا دم جواد نکونام گرم که توانست با وجود این همه مشکل در طول مسیر رسیدن به مسابقات آخر سال ۱۴۰۲ تیم استقلال را هم در پایان نیم فصل اول […]

- دم نکونام گرم که پرچم استقلال را بالا نگه داشت/ دعای سال جدیدم برای پرسپولیس نایب قهرمانی است

مهدی فنونی‌زاده بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با زیرنویس درباره شرایط تیم استقلال در سال ۱۴۰۲ و مسابقات منتهی به تعطیلات نوروزی اظهار داشت: واقعا دم جواد نکونام گرم که توانست با وجود این همه مشکل در طول مسیر رسیدن به مسابقات آخر سال ۱۴۰۲ تیم استقلال را هم در پایان نیم فصل اول و هم در پایان رقابت‌های اسفند ماه در صدر جدول نگه دارد. باید یک خسته نباشید جانانه به سرمربی تیم استقلال گفت که توانست با وجود این همه دردسر تیم را منسجم جمع و جور کند و در رقابت‌ها با قدرت به میدان بفرستد.

وی با اشاره به شرایط این تیم در رقابت‌های برگزار شده تا اینجای مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالم که تیم استقلال با اقتدار در رقابت‌های امسال حضور پیدا کرد و این ممکن نبود مگر با درایت کادرفنی که در راس آن جواد حضور داشت. البته یک تعداد از بازیکنان تیم هم انصافاً در تیمداری به او کمک کردند مثل سیدحسین حسینی، روزبه چشمی و بازیکنانی از این دست که همگی از جان مایه گذاشتند شما ببینید کوین یامگا با وجود مشکل ناراحت کننده‌ای که برای چشمش ایجاد شده اینقدر به استقلال عرق دارد و حتی در تمرینات تعطیلات لیگ هم با پیراهن استقلال مشغول تمرین کردن است. این مسائل باعث می‌شود تا در نهایت ما خیالمان جمع باشد که یک تیم منسجم و درجه یک را در اختیار داریم. تیمی که می‌تواند در ادامه مسابقات لیگ برتر هم از کیان باشگاه استقلال و نام بزرگ آن به خوبی دفاع کند.

فنونی‌زاده در این باره که در سال جدید چه دعا یا آرزویی دارد گفت: قطعاً دعا و آرزوی اول و آخر من موفقیت و قهرمانی استقلال است جایگاهی که به آن تعلق دارد و همیشه شایسته آن است. البته در وهله دوم هم دعا می‌کنم تیم پرسپولیس بتواند در مسابقات باقیمانده طوری نتیجه بگیرد که لااقل نایب قهرمان بشود و هوادارانش کمتر غصه بخورند.

بیشتر بخوانید: استقلال امروز مجوز لیگ قهرمانان می‌گیرد؟/ به سرخابی‌ها برای حل این مشکل مهلت ویژه دادند!

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین درباره پیروزی‌های اخیر ایران در دیدار مقابل ترکمنستان تصریح کرد: حضور تعدادی بازیکن جوان در ترکیب تیم ملی قطعاً از جمله اتفاقات مهم در این دو دیدار بود. ما از قبل می‌دانستیم که ترکمنستان را می‌توانیم شکست بدهیم اما مهم این بود که تیم ملی باید پوست اندازی کند. حالا که تعدادی جوان تازه نفس به تیم ملی راه یافته‌اند این قبیل بازی‌ها می‌تواند ایجاد هماهنگی بیشتری کند تا تیم ملی در ادامه و روبروی حریفان بزرگ با قدرت بهتری به میدان برود.

کارشناس فوتبال کشورمان همچنین درباره موضوع مطرح شده در رابطه با احتمال دعوت از کریستیانو رونالدو در لیگ برتر ایران در آخرین سال دوران فوتبالی اش تاکید کرد: با توجه به شرایط زندگی کریستیانو رونالدو و اینکه همه جا همسر و فرزندانش را به دنبال خود می‌برد بعید می‌دانم او بتواند با این وضعیت در ایران زندگی کند و فوتبالش را در کشور ما تمام کند.

فنونی‌زاده ادامه داد: قطعاً حضور چنین بازیکنی در لیگ ایران تاثیر بسیار زیادی در دیده شدن مسابقات فوتبال کشورمان خواهد داشت. همه ما اهالی فوتبال از این موضوع استقبال می‌کنیم اما بدون شک با توجه به وضعیت زندگی رونالدو و شرایطی که همسرش دارد این موضوع بعید است. من فکر می‌کنم او در همین کشور عربستان به فوتبالش پایان بدهد و یا نهایتاً به پرتغال برگردد تا در کشور خودش از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

منبع: خبـر ورزشی