ژابی آلونسو روز جمعه اعلام کرد که در بایرلورکوزن خواهد ماند و لیورپول و بایرن‌مونیخ را ناکام گذاشت. اما این خبر بیشتر از همه مقامات رئال مادرید را خوشحال کرد. لوس‌بلانکوس بسیار مشتاق است که در آینده او را به عنوان سرمربی خود داشته باشد و رلوو گزارش داده که آنها آلونسو را جانشین ایده‌آلی […]

- این مرد بهترین جانشین کارلو آنچلوتی است

ژابی آلونسو روز جمعه اعلام کرد که در بایرلورکوزن خواهد ماند و لیورپول و بایرن‌مونیخ را ناکام گذاشت. اما این خبر بیشتر از همه مقامات رئال مادرید را خوشحال کرد. لوس‌بلانکوس بسیار مشتاق است که در آینده او را به عنوان سرمربی خود داشته باشد و رلوو گزارش داده که آنها آلونسو را جانشین ایده‌آلی برای کارلو آنچلوتی می‌دانند. قرارداد سرمربی ایتالیایی در سال ۲۰۲۶ تمام خواهد شد، و گفته می‌شود که بند آزادسازی قرارداد آلونسو با لورکوزن در تابستان ۲۰۲۵ فعال می‌شود.

فلورنتینو پرس برای آلونسو احترام زیادی قائل است و بی شک برای جذب او اقدام خواهد کرد. جای تعجب نیست که رئال مادرید به دنبال آلونسو باشد چرا که او با شگفتی‌سازی‌هایی که در بایرلورکوزن انجام داده نام خود را به عنوان آینده‌دارترین مربی ثبت کرده است. برخی از رسانه‌ها نیز گزارش داده‌اند که آلونسو به دلیل اینکه راحت‌تر به سپیدپوش‌های مادریدی بپیوندد امضای قرارداد با لیورپول یا بایرن‌مونیخ را قبول نکرده و حداقل یک فصل دیگر در لورکوزن خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: نه، دست بایرنی‌ها به این سرمربی نمی‌رسد!

منبع: خبـر ورزشی