سرهنگ  محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: دهم فروردین ماه، طی گشت زنی های طراحی شده ویژه ایام تعطیلات نوروز، ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر در محدوده خیابان نجات تهران در حال گشت‌زنی بودند که راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی با پلاک انتظامی مخدوش مشکوک شدند. وی  افزود: همین […]

سرهنگ  محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: دهم فروردین ماه، طی گشت زنی های طراحی شده ویژه ایام تعطیلات نوروز، ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر در محدوده خیابان نجات تهران در حال گشت‌زنی بودند که راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی با پلاک انتظامی مخدوش مشکوک شدند.

وی  افزود: همین سرنخ کافی بود تا ماموران دستور توقف موتورسیکلت را اعلام کند .

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهمان به محض مشاهده ماموران از محل متواری و موفق شدند در طی یک عملیات تعقیب و گریز و با ایجاد طرح مهار  وسیله نقلیه را متوقف و هر دو موتور سوار را دستگیر کنند.

سرکلانتر پنجم  پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: درنتیجه استعلام پلاک موتورسیکلت مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی بوده و متهمان به همراه موتورسیکلت به سرقت رفته  به کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات ابتدایی متهمان صراحتا به جرم خود اعتراف کرده و به چندین فقره سرقت مشابه نیز معترف شدند.

وی اضافه کرد: متهمان برای اخذ ذستور قضائی به  دادسرا روانه و موتورسکلت کشف شده به مالک آن مسترد شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان توصیه کرد،  هنگام پارک کردن موتورسیکلت وسیله نقلیه به به تجهیزات ایمنی مجهز و از پارک کردن در معابر خلوت و مکان های تاریک پرهیز کنند.

منبع خبر: رکنـا